تازه ترین تهدید کره‌شمالی علیه آمریکا: با حمله‌ای غیر قابل تصور روبرو می‌شوی!



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل,کره‌شمالی

پیونک‌یانگ آمریکا را به حملاتی غیرقابل انتظار و بی‌سابقه در یک زمان غیرقابل انتظار تهدید کرد. در شرایطی که برخی از تجهیزات نظامی فوق قدرتمند واشنگتن در حال استقرار در کره‌جنوبی است، پیونگ‌یانگ هشدار داد آمریکا اهداف اولیه را "زیر دماغ" آنها آورده است. 

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز،  آژانس کره‌شمالی که مسوول مخالفت با مانورهای جنگی هسته‌ای است در گزارشی که از سوی خبرگزاری کی‌سی‌ان‌ای منتشر شد، تاکید کرد: آمریکا با آوردن اهدافی به زیر بینی ما که ما آن را اهداف اولیه در نظر می‌گیریم، دست به دیوانگی زده است. آمریکا باید انتظار داشته باشد که با حمله‌ای غیر قابل تصور در زمانی غیر قابل تصور روبرو شود.

 

ناو هواپیمابر یواس‌اس رونالد ریگان در میان تجهیزاتی است که در مانورهای دریایی جاری با کره‌جنوبی مشارکت دارند و همزمان هواپیماهایی شامل بمب افکن بی-۱بی در نمایشگاه بین‌المللی هوافضا و دفاع سئول مشارکت می‌کند. پیونگ‌یانگ همچنین پیش از این به ساقط کردن هواپیماهای نظامی آمریکا تهدید کرد که پس از پرواز ماه گذشته آنها در نزدیکی کره‌شمالی بود.

 

انتظار می‌رود تنش‌ها در هفته‌های آتی به اوج خود برسد چرا که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا ماه آتی به کره‌جنوبی و کشورهای دیگری در آسیا سفر می‌کند. او احتمالا درباره چگونگی مقابله با کره‌شمالی در پی ششمین آزمایش هسته‌ای این کشور منزوی بحث و رایزنی خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------