تیلرسون: تا وقتی ترامپ فکر کند مفیدم، می‌مانم/ به اندازه روز اول متعهدم



  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل ,تیلرسون

رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای با رد شایعات مربوط به احتمال کناره‌گیری‌اش از این سمت به وجود اختلاف میان خود و دونالد ترامپ اذعان کرد. 

به گزارش ایسنا، رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با روزنامه وال‌استریت ژورنال اظهار کرد: من وجود اختلافات در تفکرات خودمان را مشاهده می‌کنم. اکثر کارهایی که او انجام می‌دهد در چارچوب‌های زمانی بسیار کوتاه اتفاق می‌افتد اما هر چیزی که من در زندگی خود صرف کردم و هرکاری که انجام دادم در چارچوب‌های زمانی ۱۰ تا ۲۰ ساله اتفاق افتاده است. بنابراین من با فکر کردن به چنین دوره‌هایی راحت‌تر هستم.

 

تیلرسون در ادامه تاکید کرد: من شخصی متعلق به خود هستم و یک شخص جدی هستم و اگر من خودم نباشم هیچ فایده‌ای برای رئیس‌جمهور نخواهم داشت. اگر من تلاش کنم چیزی به غیر از این باشم برای او هیچ استفاده‌ای نخواهم داشت.

 

او در این مصاحبه تاکید کرد که یک راه حل برای این وضعیت رسیدن به بردهای تدریجی است.

 

وی افزود: پیشرفت تدریجی شما را به هدف نهایی می‌رساند و همانطور که گفتم این روند به ۸ تا ۱۰ سال زمان نیاز دارد.

 

این در حالی است که چندی پیش مناقشه‌ای بر سر گزارش یک نشریه آمریکایی درمورد اینکه تیلرسون از لفظ "کودن" برای ترامپ استفاده کرده، به وجود آمد و اخیرا گزارش شد که روابط میان این دو نفر "بسیار شکننده" شده است.

 

تیلرسون بعدا این گزارش را کاملا تکذیب نکرد اما در یک کنفرانس خبری گفت: تعهد من به موفقیت رئیس‌جمهور کشورمان به اندازه روز اول کاری‌ام قدرتمند است.

 

او در این مصاحبه رفتار مشابهی را نیز نشان داده و به وال‌استریت ژورنال درمورد شایعات مربوط به استعفایش گفت: چه کسی در دنیا چنین چیزی را به شما می‌گوید؟

 

تیلرسون در ادامه این مصاحبه تاکید کرد: تا زمانی که رئیس‌جمهور آمریکا فکر کند که من مفید هستم در این سمت باقی خواهم ماند.

 

تیلرسون در پاسخ به اینکه آیا فکر می‌کند ترامپ باید مجددا به ریاست جمهوری در انتخابات بعدی برگزیده شود کمی مکث کرده و گفت: خوب، البته.

 

وی ادامه داد: منظور من این است که من در حال حاضر به طور صریح در این باره فکر نمی‌کنم. ما مسائلی داریم که باید با آنها برخورد کنیم اما آری.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------