ترکی الفیصل: با استراتژی ترامپ موافقم



  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل ,ترکی الفیصل

رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان در یک کنفرانس صهیونیستی در نیویورک شرکت و علیه ایران سخنرانی کرد. 

به گزارش ایسنا به نقل از المیادین، ترکی الفیصل رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان در کنفرانسی صهیونیستی در نیویورک که افریم هالوی رییس پیشین موساد در آن حضور داشت مشارکت و از استراتژی جدید ترامپ علیه ایران حمایت کرد.

 

بر اساس این گزارش، مهم‌ترین محورهای این کنفرانس صهیونیستی اوضاع فلسطین، اوضاع سوریه و پرونده هسته‌ای ایران بود.

 

ترکی الفیصل در این کنفرانس گفت: کسانی که توافق هسته‌ای ایران را تایید کردند تصویر زیبایی از آینده آن ترسیم کرده بودند اما محقق نشد.

 

رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان در حاشیه این کنفرانس در گفت‌وگو با پایگاه خبری آی‌24 نیوز ضمن اشاره به اینکه ایران را باید به چالش کشید، گفت: ملک سلمان پادشاه عربستان بعد از سخنرانی ترامپ فورا استراتژی او را تایید کرد و ما نه تنها در مورد احتمال گسترش برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران بلکه در مورد سیاست مداخله‌ جویانه ایران در امور کشورهای عربی موافق استراتژی ترامپ هستیم.

 

از سوی دیگر، اودی دیکل فرمانده بازنشسته نیروی اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما در آینده به منظور مقابله با سلطه ایران نفوذ بیش‌تری در سوریه خواهیم داشت.

 

وی با توصیف کردن سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران به مامور ویژه 007 خاورمیانه، گفت: او در جای جای منطقه حضور دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------