کیم جونگ اون، تولید کننده انبوه آبله و طاعون



  اخبار بین الملل ,خبرهای  بین الملل, کیم جونگ اون

براساس گزارش هشدارآمیز دانشگاه هاروارد، کره شمالی به شکل انبوه تسلیحات بیولوژیکی تولید کرده است که می‌تواند با انتشار ویروس آبله و طاعون، ده‌ها هزار تن را از پای درآورد. 

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، گفته شده که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در آزمایشگاه‌های خود در حال کشت آبله، وبا و سیاه زخم است و کارشناسان بر این باورند که به دنبال هدف قرار دادن سربازان آمریکایی است.

 

این گزارش درحالی منتشر شده که دولت پیونگ یانگ، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را "ولگرد" و "دیوانه" خطاب کرده که "انگشتش روی دکمه شلیک بمب اتمی قرار داده است."

 

در این گزارش از قول وزارت دفاع کره جنوبی آمده است: کره شمالی 13 نوع عامل بیولوژیکی دارد که می‌تواند ظرف 10 روز آنها را عملیاتی کند و سیاه زخم و آبله در راس این عامل‌های ویروسی قرار دارند. باکتری‌هایی چون سیاه زخم می‌تواند حتی با مقادیر کم هم تلفات زیادی را در پی داشته باشد. انتشار تنها چند کیلوگرم از این ویروس کشنده در یک شهر پرجمعیت می تواند 50 درصد از جمعیت آن شهر را از پای درآورد.

 

در ادامه این گزارش همچنین آمده است: اگر هم در مقیاس بالا مورد استفاده قرار گیرد، نه تنها تلفات ده‌ها هزار نفری در پی دارد، بلکه باعث فلج شدن جامعه می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------