آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

سکته و سرطان بلای جان زندانیان سیاسی عربستان



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل , زندانیان سیاسی عربستان
صفحه رسمی زندانیان سیاسی عربستان از انتقال تعدادی از این زندانیان به بیمارستان به علت سکته یا ابتلا به سرطان‌های مختلف خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، گروهی از زندانیان آزادی عقیده در عربستان به علت سکته و یا ابتلا به سرطان در سایه نبود مراقبت‌های پزشکی لازم، برگزار نشدن دادگاه و عدم آزادی برای تکمیل دوره درمان به بیمارستان منتقل شدند.

 

صفحه رسمی زندانیان سیاسی عربستان در توئیتر خبر ابتلای سرهنگ زاید البناوی، زندانی سیاسی به بیماری سرطان را منتشر و از ارائه اطلاعاتی از وضعیت جسمانی فعلی او خودداری کرد.

 

طبق گزارش منتشر شده در این صفحه، دکتر مصطفی الحسن از زندانیان سیاسی عربستان در زمان بازداشت به سرطان مبتلا شد، این امر موجب شد مسؤولان او را در مارس گذشته پس از شش ماه بازداشت آزاد کنند.

 

این صفحه همچنین افزود: چند هفته قبل دکتر موسی القرنی (از دیگر زندانیان سیاسی عربستان) به علت سکته به بیمارستان منتقل شد و امروز نیز سرهنگ زاید البناوی دچار بیماری سرطان شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------