هیلاری کلینتون: حالا می‌دانیم ترامپ در کدام تیم بازی می‌کند



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,هیلاری کلینتون
وزیر امور خارجه پیشین آمریکا پس از اظهارات روز دوشنبه ترامپ در هلسینکی فنلاند گفت: حالا می‌دانیم ترامپ در کدام تیم بازی می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، این اظهارنظر از سوی هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا پس از دیدار میان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و ولادیمیر پوتین، همتای روسش در هلسینکی، فنلاند مطرح شده است.

 

هیلاری کلینتون در توئیت روز یکشنبه خود در اظهارات کنایه‌آمیز از ترامپ پرسیده بود "برای کدام تیم بازی می‌کنی".

 

پس از نشست فنلاند، هیلاری کلینتون به پرسش خود پاسخ داد و گفتت: حالا همه می‌دانیم که ترامپ برای کدام تیم بازی می‌کند.

 

ترامپ از تقبیح مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا امتناع کرده و به صورت علنی تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به این پرونده را مورد سرزنش قرار داده و در عین حال در یک نشست خبری به صورت رو در رو با پوتین همراه بوده است.

 

ترامپ گفت: آنها گفتند که این کار روسیه بوده اما در اینجا من پوتین را دارم. او گفت که این کار روس‌ها نبوده است. من به مردان اطلاعاتی خودم اطمینان کامل دارم اما به شما می‌گویم که پرزیدنت پوتین امروز صریح و آشکارا این را رد کرده است.

 

نشست فنلاند سه روز پس از آن برگزار شد که رابرت مولر اعلام جرم علیه ۱۲ مقام اطلاعاتی روس را به اتهام نقش داشتن در هک سرورهای دموکرات ها در جریان کمپین انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا ارائه کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------