آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

ترامپ: سرسخت‌ترین دشمن پوتین خواهم شد!



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,رئیس‌جمهوری آمریکا
رئیس‌جمهوری آمریکا اظهار داشت «سرسخت‌ترین دشمن» رئیس‌جمهوری روسیه خواهد شد اگر تلاش‌ها برای بهبود روابط بین واشنگتن و مسکو شکست بخورد. 

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌بی‌سی»، گفت: «بدترین دشمن او( رئیس‌جمهوری روسیه) خواهم شد».

 

ترامپ در عین حال بر اهمیت بهبود روابط مسکو و واشنگتن تأکید کرد و اظهار داشت روابط خوب با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه و روابط خوب با روسیه امری سازنده و نه منفی است.

 

ترامپ با انتقاد از سیاست‌های «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا درقبال روسیه، افزود، «در مقایسه با دیگر روسای جمهوری آمریکا» سختگیرانه‌ترین مواضع را علیه روسیه اتخاذ کرده است.

 

رئیس‌جمهوری آمریکا در سیبل انتقاد اعضای کنگره، بعد از دیدارش با ولادیمیر پوتین در «هلسینکی»، قرار گرفته است. آنها موضع ترامپ در قبال پوتین را «ضعیف» توصیف کرده‌اند.

 

کاخ سفید، روز گذشته اعلام کرد که ترامپ از مشاور امنیت ملی خود خواسته است از رئیس‌جمهوری روسیه برای سفر به واشنگتن در پاییز، دعوت به‌عمل بیاورد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------