آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

کری: ترامپ دنبال انحراف اذهان عمومی از مداخله انتخاباتی روسیه است



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,
وزیر امور خارجه دولت اوباما دیدار میان روسای جمهوری آمریکا و روسیه در فنلاند را "شرم‌آور و خطرناک" خواند و در عین حال از سیاست‌های دوران قبلی ریاست جمهوری ایالات متحده حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، جان کری، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در گفتگو با برنامه سی.بی.اس گفت: من این دیدار را شوک آور می دانم. این دیدار، "بسیار خطرناک و شرم آور" بود.

 

کری یکی از دموکرات‌هایی است که اخیرا به انتقاد شدید از دیدار میان دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین، روسای جمهوری آمریکا و روسیه در فنلاند پرداخته است.

 

وی همچنین ادامه داد: این دیدار را شاید نتوان فقط یک سرسپردگی دانست. این دیدار، خطرناک است. رئیس جمهوری در آنجا بود بدون اینکه از کشورش دفاع کند. او از حقیقت و حقایق موجود دفاع نکرد. این دیدار به جهانیان ثابت کرد که ترامپ به کاری که انجام می‌دهد، فکر نمی‌کند یا حتی نمی‌داند حقایق چه هستند یا حقایق مربوط به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا را نمی پذیرد.

 

جان کری همچنین از دولت باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا دفاع کرد و گفت: مداخله روسیه در انتخابات در دوران اوباما مشهود و واضح شد و اوباما این مسائله را زیر نظر داشت. اواخر تابستان سال ۲۰۱۶ بود که ما این مساله را کشف کردیم.

 

وزیر امور خارجه سابق آمریکا همچنین به این مساله اشاره کرد که ترامپ به شدت درگیر احترام گذاشتن به پوتین است.

 

کری همچنین مدعی شد که ترامپ به دنبال منحرف ساختن مساله رسیدگی به مساله دخالت روسیه در انتخابات است و ادامه داد: آنچه که او همواره انجام می‌دهد این است که به دنبال منحرف ساختن اذهان از این مساله است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------