آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

دستور جارد کوشنر به حذف مطالبی از نشریه سابق خود



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,کوشنر
جارد کوشنر،‌ مشاور ارشد کاخ سفید دستور به حذف گزارش‌ها و مطالب درباره یکسری دوستان و همکاران خود که در زمان مالکیتش در نشریه نیویورکی آبزرور در این نشریه انتشار یافته بود، داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، جارد کوشنر، ‌مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و داماد وی براساس گزارش یک رسانه آمریکایی به نام "بازفید نیوز" با استناد به ایمیل‌هایی که این رسانه به دست آورده در سال ۲۰۱۲ به دبیران این نشریه گفته تعدادی از مقاله‌های قبلی آن را پاک کنند.

 

بازفید نیوز در گزارش خود سه مقاله را ذکر می‌کند که ظاهرا کوشنر به دبیران این نشریه دستور به حذف آنها را داده است.

 

یک مقام مربوط به سال ۲۰۱۰ در شرح توافقی میان یک شرکت بزرگ حوزه املاک به نام ونتیج پراپرتیس و اندرو کومو، دادستان کل سابق نیویورک بوده است.

 

همچنین یک مطلب دیگر به تاریخ همین سال نیز درباره حضور فردی به نام نیل روبلر مدیر اجرایی شرکت ونتیج پراپرتیس که در یک فهرست موسوم به "۱۰ تا از بدترین املاک داران" بوده است.

 

مطلب سوم نیز یک مقاله به تاریخ ۲۰۱۲ درباره خریداری یک آپارتمان در شهر نیویورک به ارزش ۶.۷۵ میلیون دلار از سوی یک کمیسیونر لیگ بستکبال ان‌بی‌ای به نام آدام سیلور است.سیلور یکی از دوستان کوشنر است. در گزارش بازفید عنوان شده که سیلور در یک مطلب در سال ۲۰۱۶ در نشریه نیویورکر به کوشنر تبریک گفته است.

 

سیلور در این مقاله گفته کوشنر به نوعی یک مشاور غیررسمی و بدون حقوق برای لیگ ان‌بی‌ای محسوب می‌شود.

 

آستین اسمیت که یکی از کارمندان نشریه نیویورک آبزرور است به بازفید گفت: او درخواست‌های کوشنر برای حذف این مطالب را اجرا کرده است.

 

همچنین الیزابت اسپایرز، یک دبیر سابق این نشریه نیز به بازفید گفت: اطلاعی از دستور کوشنر برای حذف مطالب این نشریه نداشته اما اگر هم می‌دانست یک مشکل بزرگ بین او و جارد کوشنر به وجود می‌آمد.

 

کوشنر از سال ۲۰۰۶ مالک آبزرور بوده و در ژانویه از سمت ناشر این نشریه کناره‌گیری کرد تا مشاور ارشد ترامپ شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------