آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

حمایت تمسخرآمیز ترامپ از نانسی پلوسی



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل , نانسی پلوسی
دونالد ترامپ با تایید تمسخرآمیز رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا، از دموکرات‌ها درخواست کرد که او را حمایت کنند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در توییتر خود نوشت: دموکرات‌ها، لطفا از نانسی پلوسی (رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا) فاصله نگیرید. او فردی فوق‌العاده است که ممکن است ایده‌ها و سیاست‌هایش بد باشند، اما کسی است که قطعا باید به او چهارمین شانس را داد. او به شدت تلاش می‌کند و در صورتی که در عقایدش تغییر موضع سریعی بدهد، کاملا حق دارد که حزب دموکرات را نابود کند!

 

در صورتی که دموکرات‌ها در انتخابات ماه نوامبر بار دیگر اقلیت را تشکیل دهند، پلوسی نامزد آنان برای ریاست مجلس نمایندگان خواهد بود اما یک نظرسنجی که به تازگی صورت گرفته، نشان می‌دهد که بیش از 50 نامزد دموکرات مجلس نمایندگان از پلوسی برای تصدی ریاست این مجلس حمایت نخواهند کرد.

 

به نظر می‌رسد که توییت ترامپ در واکنش به انتشار نتایج این نظرسنجی بوده است.

 

پلوسی که نخستین بار در سال 1986 برای نمایندگی کنگره انتخاب شد، از سال 2011 که دموکرات‌ها قدرت خود را از دست دادند، رهبری اقلیت را بر عهده داشته است.

 

پلوسی یکی از منتقدان ترامپ است و هفته گذشته در نامه‌ای به همکاران دموکرات خود نوشت: فساد بی‌شرمانه، پارتی‌بازی و بی‌کفایتی دولت ترامپ در عملکردجمهوری‌خواهان نمایان است.

 

او کنگره تحت رهبری جمهوری‌خواهان را "چاه مستراح ثروت‌اندوزی، پول محرمانه و منافع ویژه" توصیف کرده و از دموکرات‌ها در خواست کرده است که از تعطیلات اوت برای تاکید بر این مساله استفاده کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------