آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

ترامپ: آمارها دروغ می‌گویند، من محبوبم!



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل , ترامپ
رئیس جمهوری آمریکا در توئیت خود اعلام کرد که میزان آمار اعلام شده در نظرسنجی اخیر درباره محبوبیتش نادرست است و بیش از ۹۰ درصد از جمهوری خواهان حامی وی هستند. 

 به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل،‌ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توئیت یکشنبه شب خود نوشت: بیش از ۹۰ درصد محبوبیت برای محبوبترین رئیس جمهوری تمام زمان‌ها از سوی جمهوری خواهان و در مجموع محبوبیت ۵۲ درصدی از سوی تمامی رای دهندگان در نظرسنجی. این برخلاف تمامی داستان‌های نقل شده در رسانه‌های اخبار جعلی است که تلاش بی حد و حصری در نشان دادن وجهه بد و شیطانی از من دارند. لطفا به خائنان واقعی بنگرید.

 

در نظرسنجی روز یکشنبه وال استریت ژورنال و شبکه خبری ان.بی.سی مشخص شد که میزان محبوبیت ترامپ ۴۴ درصد است.

 

این نظرسنجی همچنین مشخص کرد که ۵۲ درصد از رای دهندگان از عملکرد رئیس جمهوری آمریکا رضایتی ندارند.

 

این نظرسنجی پس از آن منتشر شد که مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ به تقلب مالی، مالیاتی و نقض قوانین کمک مالی به کمپین انتخاباتی اقرار کرد.

 

همچنین در نظرسنجی‌های انجام شده مشخص شد که میزان محبوبیت ترامپ در میان جمهوری خواهان ۹۰ درصد و در میان دموکرات‌ها ۱۰ درصد است.

 

پیش از اقرار به گناه کوهن، نظرسنجی‌های صورت گرفته توسط وال استریت ژورنال و ان.بی.سی میزان محبوبیت ترامپ را ۴۶ درصد و میزبان عدم محبوبیت وی را ۵۱ درصد اعلام کرده بودند.

 

در این نظرسنجی همچنین مشخص شد که اکثریت رای دهندگان یا ۵۶ درصد از آنها می‌گویند که ترامپ درباره بررسی‌های رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تبانی کمپینش با مسکو صادقانه رفتار نکرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------