آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

لاوروف: درهای مذاکره با آمریکا را نمی‌بندیم



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,لاوروف
وزیر خارجه روسیه امروز شنبه گفت، مسکو در روابطش با ایالات متحده به عنوان آسیب دیده رفتار نمی‌کند یا درب مذاکره با واشنگتن را نمی‌بندد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: ما باید با تمام همتایانمان همکاری کنیم، مهم نیست که چه مشکلاتی ممکن است در روابط ایجاد شود. ما از آن کشورهایی نیستیم که همچون آسیب دیده‌ها و رنجانده شده‌ها عمل کنند؛ مثلا اینکه شما حرفی بزنید که واقعیت نداشته باشد و بعد ما قطع ارتباط کنیم. این روش ما نیست. وقتی با شرکایمان موافق نیستیم، همواره آنها را از اساس ارزیابی می‌کنیم اما هرگز باب مذاکره را نمی‌بندیم.

 

لاوروف در مصاحبه با تلویزیون روسیا-۱ تاکید کرد: سیاستمداران بسیاری در ایالات متحده از جمله سیاستمداران کنونی و مقام‌های دولتی هستند که کاملا از غیر عادی بودن اوضاع کنونی اطلاع دارند و در بحبوحه روس‌هراسی هر گامی بررسی می‌شود که مشخص شود چه تفسیری از آن برداشت می‌شود. فکر می‌کنم این تنها یک صفحه‌ غم‌انگیز در تاریخ آمریکاست. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------