آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

سندرز: ترامپ فقط به فکر هم‌پیمانان میلیاردر خود است



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل , برنی سندرز
سناتور برنی سندرز، در اظهارات شدیداللحنی از دونالد ترامپ انتقاد کرده و او را یک "دروغگوی پاتولوژیک" خواند که "شب و روز برای منافع میلیاردهای هم‌پیمانش تلاش می‌کند." 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، برنی سندرز، سناتور مستقل ایالت ورمونت آمریکا در سخنانی خطاب به گروهی از نمایندگان اتحادیه کارگران آمریکایی در نیوهمپشایر تصریح کرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا تلاش می‌کند تا صرفا "به دلایل سیاسی بی‌ارزش" در میان آمریکایی‌ها اختلاف به وجود بیاورد.

 

سندرز تصریح کرد: از همه تنفربرانگیزتر است که ما رئیس‌جمهوری داریم که هیچ یک از کارهایی که هر رئیس‌جمهوری قبلی در تاریخ آمریکا انجام داد را انجام نمی‌دهد. زمانی که شما به دفتر ریاست جمهوری آمریکا می‌رسید این درک را دارید که یک مسؤولیت مقدس پیدا کرده‌اید تا مردم آمریکا را با یکدیگر متحد سازید.

 

سندرز که در سال ۲۰۱۶ کاندیدای ریاست جمهوری در حزب دموکرات بود، همچنین انتقادهایی را از برت کاوانا، فردی که از سوی ترامپ به عنوان قاضی دادگاه عالی آمریکا منصوب شده مطرح کرده و او را یک مخالف عدالت برای کارگران آمریکایی خواند.

 

این اظهارنظرهای سندرز بعد از آن مطرح شد که دونالد ترامپ با ریچارد ترامکا، رئیس بزرگترین اتحادیه کارگران آمریکایی (ASL-CIO) جدال لفظی پیدا کرد.

 

ترامکا روز یکشنبه در مصاحبه‌ای گفته بود که ترامپ بیشتر از آنکه بخواهد به کارگران آمریکایی کمک کند به آنها آسیب وارد کرده است.

 

او در مصاحبه‌ای به فاکس نیوز گفت: ترامپ هیچ برنامه زیرساختی ارائه نکرده که بتواند بسیاری از ما را دوباره به سر کار برگرداند. او حتی برخی قوانین ایمنی و بهداشتی که برای محل کار وجود داشت لغو کرده که این به ما بر سر کار آسیب وارد می‌کند.

 

همچنین ترامپ روز دوشنبه در توئیتی به مناسبت روز کار در آمریکا در واکنش به این انتقادهای ترامکا گفت: اتحادیه‌های کارگری در آمریکا عملکردی ضعیف دارند چون یک دموکرات در صدر رهبری کل آنها قرار دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------