آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

۲۲ کشته در حمله به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در سوریه

حمله گروه های تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در مرکز سوریه ۲۲ کشته برجای گذاشته است. به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری…

وال‌استریت ژورنال: آمریکا قصد بستن دفتر ساف را دارد



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل , آمریکا
انتظار می‌رود که جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا امروز (دوشنبه) اعلام کند که واشنگتن دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) را تعطیل می‌کند. 

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه وال استریت ژورنال، جان بولتون اعلام کرد: در حالیکه فلسطینی‌ها آغاز مذاکرات مستقیم و معنادار با اسرائیل را رد می‌کنند، دولت ترامپ نمی‌تواند اجازه دهد که دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین در این کشور به فعالیت خود ادامه بدهد.

 

همچنین بولتون هشدار داد که اگر دادگاه کیفری بین‌المللی تحقیقاتی را علیه آمریکا و اسرائیل آغاز کند این دادگاه را تحریم خواهد کرد.   

 

این اقدام علیه سازمان آزادی بخش فلسطین مهمترین موسسه‌ای که نمایندگی مردم فلسطین را بر عهده دارد، صورت می‌گیرد که دولت ترامپ مواضع سخت‌تری علیه فلسطینیان اتخاذ کرده است.

 

وزارت خارجه آمریکا ماه گذشته میلادی اعلام کرد: این کشور بیش از ۲۰۰ میلیون دلار کمک مالی خود را به فلسطینیان قطع خواهد کرد.

 

در مقابل، به تازگی وزارت خارجه دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به قطع کمک‌ ۲۵ میلیون دلاری آمریکا اعلام کرد که قطع کمک‌های مالی آمریکا به شماری از بیمارستان‌ها قدس به منزله دشمنی مستقیم علیه ملت فلسطین است.

 

یک مقام وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این تصمیم در راستای اعلام ترامپ مبنی بر تضمین تامین هزینه‌ها و ارائه کمک‌های مالی در راستای منافع ملی آمریکا انجام می‌گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------