تهدید الظواهری به حملات بیشتر علیه آمریکا در سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,گروه تروریستی القاعده
رهبر گروه تروریستی القاعده در هفدمین سالگرد حملات یازدهم سپتامبر تهدید کرد که حملات بیشتری را علیه آمریکا انجام خواهد داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، به نقل از ارم نیوز، موسسه "السحاب" وابسته به القاعده فایل صوتی را از ایمن الظواهری رهبر این گروه همزمان با هفدهمین سالروز حملات یازده سپتامبر در آمریکا، منتشر کرد.

 

در این فایل ایمن الظواهری آمریکا را به حملات بیشتر تهدید کرد و از تمامی اعضا و حامیان القاعده در سرتاسر جهان خواست به مقابله با آمریکا بپردازند.

 

الظواهری گفت‌: آمریکا در سراسر جهان با مسلمانان دشمن است و هیچ کشوری نیست که از مداخله آمریکا خالی باشد. آمریکا همچنین برای به شکست کشاندن انقلاب بهار عربی مداخله کرد.

 

وی گفت‌: آمریکا در کشورهایی همچون پاکستان، افغانستان و فیلیپین مداخله و سیاست‌های آنها را به فساد کشاند. همچنین عراق را ویران و برای تقسیم سوریه تلاش کرد.

 

الظواهری، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا را به خاطر به رسمیت شناختن قدس به عنوان "پایتخت اسرائیل"، "احمق" خواند.

 

وی از حمایت آمریکا از نظام‌های عربی و حاکمان عرب انتقاد کرد و از مسلمانان در سرتاسر جهان به ویژه‌ در آفریقا خواست تا برای جنگ با آمریکا به القاعده بپیوندند.

 

الظواهری تاکید کرد: کسانی که برای ایجاد فتنه و دو دستگی در القاعده تلاش می‌کنند می‌خواهند هدف آمریکا را برای ایجاد دو دستگی در میان "مجاهدین" محقق کنند. آمریکا در مکان‌های زیادی در تحقق اهداف خود و تلاشش برای  ایجاد دو دستگی در القاعده موفق بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------