ترامپ در بیم افشاگری‌های رئیس سابق ستاد انتخاباتی خود است



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,آدام شیف
«آدام شیف» نماینده ارشد مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه با اشاره به دور تازه‌ای از همکاری «پل مانافورت» رئیس سابق ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» با بازرس ویژه پرونده روسیه، گفت: رئیس جمهوری و تیم وکلای او به شدت در بیم افشاگری مانافورت هستند. 

به گزارش ایرنا، شیف به شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی گفت: شگفت‌زده‌ام که مانافورت تصمیم به همکاری گرفته است.

 

وی ادامه داد: این پیامی برای همه آن‌هایی است که در تیررس اتهام‌های مولر (بازرس پرونده) هستند. بهتر است این افراد همین حالا پا پیش بگذارند.

 

این نماینده دمکرات افزود: شاید تیم حقوقی ترامپ گمان کند در جریان همه‌ی اظهاریه‌های مانافورت هست؛ اما این احتمال می‌رود که او همه حقایق را به آن‌ها نگفته باشد.

 

رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ جمعه گذشته‌ اتهام‌ها مبنی بر تخلفات اقتصادی را پذیرفت و یک توافق همکاری با «رابرت مولر» بازرس ویژه پرونده روسیه امضا کرد.

 

مولر که رئیس سابق اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) است، در چند ماه گذشته مشغول بازجویی از نزدیکان ترامپ بوده است.

 

وی از زمانی که سرورهای حزب دمکرات در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری گذشته هدف حمله سایبری قرار گرفت و نهادهای امنیتی آمریکا این حمله را به روس‌ها نسبت دادند، متهم به روابط پنهانی با مسکو شد.

 

هم‌اکنون «مایکل کوهن» وکیل پیشین رئیس جمهوری آمریکا هم مشغول همکاری در پرونده اتهام‌های خود درخصوص پرداخت حق‌السکوت به زنانی است که با ترامپ رابطه داشته‌اند.

 

این موضوع در هفته‌های گذشته، جنجال‌های بسیاری ایجاد کرده و موجب شده است که برخی اعضای کنگره آمریکا، زمینه را برای استیضاح رئیس جمهوری مناسب ببینند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------