ترامپ: متقلبان در انتخابات با اشد مجازات مواجه می‌شوند



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
در آستانه برگزاری انتخابات میان دوره‌ای آمریکا در ماه نوامبر، رئیس‌جمهور این کشور هشدار داد افرادی که به تقلب انتخاباتی محکوم شوند با اشد مجازات مواجه خواهند شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا شنبه شب در توئیتی نوشت: تمامی بخش‌های دولتی و مجریان قانون با دقت تمام مساله تقلب انتخاباتی را تحت نظر دارند که شامل تقلب در انتخابات زودهنگام نیز می‌باشد. با مسئولیت خودتان تقلب کنید. متخلفان با اشد مجازات هم مدنی و هم جنایی مواجه خواهند شد.

 

ترامپ بارها تاکید کرده که تقلب انتخاباتی یک مساله بسیار مهم است در حالی که کارشناسان ثابت کرده‌اند که این مساله در مقیاس گسترده رخ نمی‌دهد.

 

ترامپ پس از انتخابات سال 2016 میلادی در توئیتی نوشته بود: علاوه بر به دست آوردن رای قاطعانه کالج انتخاباتی اگر میلیون‌ها تنی را که به صورت غیرقانونی رای دادند کسر کنید متوجه خواهید شد که من رای مردمی را نیز به دست آوردم.

 

رئیس‌جمهور ترامپ اما برای این ادعای خود هیچ سند و مدرکی ارائه نکرد.

 

ترامپ در مه سال 2017 میلادی کمیسیونی برای بررسی درستی انتخابات به سرپرستی کریس کوواچ که در حال حاضر نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات فرمانداری ایالت کانزاس است، تشکیل داد.

 

این کمیسیون اما در ژانویه به خاطر نگرانی‌ها نسبت به درخواست‌هایش برای به دست آوردن اطلاعات شخصی رای دهندگان و همچنین ناکامی‌اش در ثابت کردن اینکه تعداد گسترده‌ای از آرا غیرقانونی در انتخابات سال 2016 میلادی اخذ شده‌اند، منحل شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------