آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

"کره شمالی به دنبال صلح پایدار است"



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل  ,کره شمالی
یکی از ژنرال‌های ارشد کره شمالی اعلام کرد که کشورش به دنبال یک صلح پایدار است و می‌خواهد شبه جزیره کره مهد صلح و سعادت باشد. 

به‌ گزارش ‌ایسنا، ‌ژنرال کیم ریونگ ، معاون نیروهای مسلح کره شمالی در یک نشست دفاعی که امروز (پنجشنبه‌) در پکن برگزار شده، اعلام کرد: پیونگ یانگ می‌خواهد در امنیت آسیا و جهان مشارکت کند.

 

خبرگزاری ‌آسوشیتدپرس به نقل از وی گزارش داد: کره شمالی تمامی توافقاتی را که با کره جنوبی و آمریکا امضا کرده از جمله سازشی که در جریان دیدار دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ژوئن سال جاری میلادی در سنگاپور به دست آمده را پیگیری می‌کند.

 

کیم جونگ اون در سال جاری میلادی اقداماتی را برای کاهش تنش‌ها اتخاذ کرد که شامل منحل کردن یکی از سایت‌های آزمایش اتمی کشورش است. با این حال آمریکا و متحدانش تمایلی ندارند تا زمانی که کره شمالی اقدامات جدی و قابل توجه را در زمینه خلع تسلیحات اتمی شبه جزیره کره اتخاذ کند، فشار تحریم‌ها را کاهش دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------