آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

اظهار نظر ولید بن طلال درباره پرونده قتل خاشقجی



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل  , ولید بن طلال
شاهزاده میلیاردر سعودی مدعی است، نتایج تحقیقات رسمی در پرونده قتل جمال خاشقجی از رهبری سعودی‌ها و ولیعهد این کشور رفع اتهام‌ خواهد کرد. 

به گزارش ایسنا، ولید بن طلال، تاجر سرشناس و شاهزاده سعودی در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز از دولت عربستان خواست نتایج تحقیقات درباره پرونده جمال خاشقجی، خبرنگار منتقد سعودی را هر چه سریع‌تر علنی سازد.

 

جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد سعودی بود که اوایل اکتبر پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول در این مکان دیپلماتیک به قتل رسید؛ قتلی که ریاض در ابتدا منکر آن بود اما کمی بعد وقوع آن را پذیرفت. رسانه‌ها با استناد به دلایل مختلف این موضوع را بارها مطرح ساخته‌اند که ولیعهد عربستان خود دستور این قتل را صادر کرده و یا دست‌کم در جریان برنامه‌ریزی برای انجام چنین حرکتی قرار داشته است.

 

بن طلال معتقد است: بررسی‌های عربستان نشان خواهد داد که ولیعهد این کشور در ماجرای قتل خاشقجی دست نداشته است.

 

او در مصاحبه با فاکس نیوز تصریح کرد: بیایید فرصت دهیم که تحقیقات به پایان برسد. من اکنون به طور علنی و از طریق این مصاحبه از عربستان می‌خواهم نتیجه بررسی‌ها را هر چه سریع‌تر علنی کند و در عین حال اعتقاد دارم که ولیعهد عربستان ۱۰۰ درصد از اتهامات وارد شده مبری است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------