آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

دست پنهان امارات و «آدمکش خاورمیانه» در پرونده قتل خاشقجی



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل  ,
یک روزنامه ترکیه‌‌ای گزارش داد، تیمی که برای لاپوشانی قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی به استانبول رفته بود، از سوی آدمکش ولیعهد امارات در منطقه،‌ به آنجا فرستاده شده بود. 

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ینی شفق، تیمی که برای لاپوشانی قتل «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی به استانبول رفته بود، از سوی «محمد دحلان» آدمکش ولیعهد امارات در منطقه،‌ به آنجا فرستاده شده بود. 

 

براساس اطلاعات جدید، دحلان، فلسطینی‌الاصل و معروف به «آدمکش خاورمیانه» نقش مهمی در فرستادن این تیم به استانبول ایفا کرده بود تا تمام آثار قتل وحشیانه خاشقجی ناپدید شود. این خبر را یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود به ینی شفق داد. 

 

این منبع گزارش داد که این تیم اعزامی در سال ۲۰۱۰ نیز پروژه قتل «محمود عبد الرؤوف المبحوح»، از اعضای حماس، را در دستور کار داشت. 

 

تصاویر دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد که این تیم در روز دوم اکتبر، همزمان با خاشقجی، وارد کنسولگری عربستان در استانبول شدند تا ردپای قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی را پاک کنند.  

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------