استفاده دختر ترامپ از ایمیل شخصی برای مکاتبه با مقام‌های آمریکایی



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل  , دختر ترامپ
یک رسانه آمریکایی گزارش داده دختر رئیس‌جمهور آمریکا از ایمیل شخصی برای مکاتبه با مقام‌های کابینه آمریکا استفاده کرده است. 

به گزارش تسنیم، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا بارها در جریان رقابت‌های انتخاباتی از «هیلاری کلینتون، رقیب انتخاباتی‌اش بابت استفاده از ایمیل شخصی برای انجام کارهای دولتی انتقاد کرد. 

 

روزنامه واشنگتن‌پست اکنون گزارش داده «ایوانکا ترامپ»، دختر رئیس‌جمهور آمریکا از حساب ایمیل شخصی‌اش برای صحبت کردن درباره امور رسمی مربوط به کاخ سفید استفاده کرده است. 

 

طبق این گزارش، تحقیقاتی که یک نهاد نظارتی درباره استفاده ایوانکا ترامپ از ایمیل شخصی‌اش در بخش زیادی از سال 2017 انجام داد نشان می‌دهند وی از ایمیل شخصی‌اش برای صحبت کردن با مقام‌های کابینه استفاده کرده است. «قانون سوابق ریاست‌جمهوری» در آمریکا ملزم می‌کند تمام ارتباطات و سوابق مربوط به مقام‌های کاخ سفید، سری نگاه داشته شوند. 

 

«آستین ایورز»، مدیر عامل گروه «دیده‌بان آمریکا» که این تحقیق را انجام داده گفت: «خانواده رئیس‌جمهور، بالای قانون نیست و سوالات جدی وجود دارند که کنگره باید فوراً درباره آنها تحقیق کند. آیا ایوانکا ترامپ تمامی ایمیل‌ها را طبق قانون محافظت کرده است؟ آیا او اطلاعات محرمانه را با سیستم شخصی ارسال کرده است؟»

 

این اتفاق در حالی رخ داده که ترامپ یکی از محورهای کارزار انتخاباتی‌‌اش در سال 2016 را حمله به هیلاری کلینتون به دلیل استفاده از ایمیل شخصی برای انجام مکاتبات مربوط به کارهای رسمی قرار داده بود. طرفداران ترامپ بارها شعارهایی سر داده و خواستار زندانی کردن کلینتون بابت این اشتباه شده بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------