آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

از کار منوچین در وزارت خزانه‌داری بسیار راضی‌ هستم



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,استیو منوچین
رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که از عملکرد وزیر خزانه‌داری این کشور رضایت کامل دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته -جمعه- در پیامی توئیتری اعلام کرد که از عملکرد «استیو منوچین» وزیر خزانه‌داری آمریکا، رضایت کامل دارد. این در حالی است که روزنامه وال‌استریت ژورنال پیشتر گزارش داده بود که رئیس‌جمهوری از منوچین راضی نیست. 

 

ترامپ در پیامی در حساب رسمی توئیتر خود نوشت: «از کار منوچین در وزارت خزانه‌داری بسیار راضی‌ هستم و به او افتخار می‌کنم.»

 

روزنامه وال‌استریت ژورنال گزارش داده بود که ترامپ در پی انتصاب «جروم پاول» به‌عنوان رئیس بانک فدرال از منوچین ناراضی است، چراکه پاول نرخ بهره را در آمریکا افزایش داده است. ترامپ نگران است که افزایش نرخ بهره دستاوردهای اقتصادی او را زیر سؤال ببرد. 

 

ترامپ در پیام توئیتری خود نوشت: «اخبار دروغ دوست دارد به نقل از منابع جعلی و ساختگی یا حسود داستان‌هایی بنویسد. اما این داستان‌ها حقیقت ندارند. آنها هیچ‌گاه از من نمی‌خواهند درباره داستان‌هایشان اظهارنظر کنم چون در این صورت کارشان نابود می‌شود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------