آخرین اخبار بین الملل

بسته کمک مالی به اوکراین ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

سنای آمریکا بسته کمک مالی به اوکراین و اسرائیل را تصویب کرد

سنای آمریکا با حمایت گسترده دو حزبی، بسته کمک خارجی ۹۵ میلیارد دلاری را تصویب کرد که شامل کمک به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان می‌شود.…

کره‌جنوبی: ترامپ بعد از خلع سلاح اتمی خواسته‌های "اون" را محقق می‌کند



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,ترامپ و کیم جونگ اون
رئیس جمهوری کره جنوبی گفت، همتای آمریکایی‌اش به وی گفته که دیدگاهی بسیار دوستانه در قبال رهبری کره شمالی دارد و می‌خواهد اگر وی دست از برنامه‌های اتمی‌اش بردارد، آنچه می‌خواهد به وی بدهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کره شمالی به دنبال تضمین‌های امنیتی از جانب آمریکا و کمک از جانب جامعه بین‌الملل است.

 

مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی گفت که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از وی خواسته تا این پیام‌ها را در صورت سفر کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در سال جاری میلادی به سئول به وی منتقل کند.

 

رئیس جمهوری کره جنوبی ادامه داد: ترامپ از من خواست تا این پیام‌ها را به رهبری کره شمالی منتقل کنم. او دیدگاه بسیار دوستانه‌ای نسبت به رهبری کره شمالی دارد و امیدوار است که با کیم جونگ اون مابقی تعهدات و توافقات به دست آمده در نشست سنگاپور را اجرایی کند.

 

رئیس جمهوری کره جنوبی همچنین گفت، وی و ترامپ توافق کرده‌اند تا سفر کیم جونگ اون به سئول یک نقش بسیار مثبت در دیپلماسی اتمی کره شمالی و آمریکا باشد.

 

وی همچنین افزود که هنوز مشخص نیست آیا کیم جونگ اون قرار است در پایان سال جاری میلادی به سئول برود یا خیر چون این سفر به کیم جونگ اون بستگی دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------