آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

مسکو: امیدواریم "سپر شمال" قطعنامه ۱۷۰۱ را نقض نکند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,مسکو
سخنگوی وزارت خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد که در عملیات "سپر شمال" رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان، قطعنامه شماره ۱۷۰۱ شورای امنیت نقض نشود. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز عربی، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما تردیدی در محق بودن اسرائیل در حمایت از امنیت داخلی‌ خود از جمله نفوذ غیرقانونی به اراضی‌اش نداریم و امیدواریم اقداماتی که برای این هدف در دست انجام هستند با قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل که اصول عملکرد دو طرف در منطقه خط آبی را مشخص می‌کند، تناقض نداشته باشند.

 

زاخارووا گفت: امیدواریم نیروهای سازمان ملل در لبنان که در این منطقه مستقر هستند به مسئولیت خود در نظارت بر منطقه و ممانعت از انجام هرگونه تجاوزی عمل کنند. ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم به مسئولیت خود عمل کرده و خویشتنداری در پیش گرفته و از انجام هرگونه اقدام تحریک‌آمیز یا اظهارات شدید اللحنی که موجب افزایش شدت تنش‌ها می‌شود، خووداری کنند.

 

ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته از آغاز عملیاتی با عنوان "سپر شمال" با هدف شناسایی و انهدام تونل‌هایی خبر داد که گفته می‌شود حزب‌الله لبنان آنها را تا داخل اراضی اشغالی حفر کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------