آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به جنگ قطعنامه یمن رفت



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , رئیس مجلس
به‌رغم اقدام سنا، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با پیش‌ کشیدن لایحه‌ای مرتبط با کشاورزی در آرکانزاس با به جریان افتادن قطعنامه پایان حمایت آمریکا از جنگ یمن مخالفت کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با لایحه‌ای کشاورزی که شامل همه چیز از بیمه محصولات کشاورزی تا پول برای پهنای باند روستایی می‌شود، به جنگ قطعنامه ضد سعودی رفت.  با اقدام پل رایان، هرگونه رای‌گیری برای قطعنامه‌های تحت حمایت قانون اختیارات جنگی تا پایان دوره کنگره کنونی که سوم ژانویه به پایان می‌رسد، عملا غیر ممکن می‌شود.

 

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای سناتورهایی که تلاش دارند تا قطعنامه یمن را به جریان بیندازند و در دو مجلس کنگره آمریکا آن را به تصویب برسانند، مانع ایجاد کرده است. توماس میسی، از قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: نفرت‌انگیز است. پل رایان از مسوولیت بحث درباره مداخله ما در جنگ یمن با پنهان کردن این قطعنامه جنگی در یک فرایند رای‌گیری روی لایحه کشاورزی فرار می‌کند. جای تاسف دارد!

 

چنانچه قطعنامه سنا برای پایان دادن به نقش آمریکا در جنگ یمن به تصویب برسد، اقدام پل رایان موجب شده است تا این قطعنامه برای تصویب به صحن مجلس نمایندگان آمریکا نرسد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------