دیدار محرمانه فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی با ولیعهد ابوظبی



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ولیعهد ابوظبی
شبکه صهیونیستی 'مکان' فاش کرد که رئیس ستاد ارتش این رژیم در نوامبر گذشته ( آبان/آذر) دو بار به

 طور محرمانه به امارت سفر و با ولیعهد ابوظبی و افسران عالیرتبه نظامی این کشور دیدار کرده است.

 

به گزارش  ایرنا به  نقل از روزنامه 'القدس العربی' چاپ لندن، این شبکه صهیونیستی در پایگاه اینترنتی خود به نقل از 'مورت فریدمن' رئیس کمیته روابط عمومی آمریکا و رژیم صهیونیستی (آیپک) فاش کرد، 'گادی آزینکوت' رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در دیدار با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی توافق کرد که به امارات اسلحه بفروشد و افسران بلند پایه امارتی در آینده نزدیک به فلسطین اشغالی سفر کنند.

 

رئیس آیپک در نشست چند روز پیش خود با اعضای یک کلیسای مسیحی صهیونیستی در شهر 'تنت' در ایالت نیوجرسی آمریکا با اشاره به این که منامه پایتخت بحرین مقصد بعدی سفر 'بنیامین نتانیاهو' به کشورهای خلیج فارس خواهد بود، افزود: عربستان به بحرین چراغ سبز نشان داده تا تل آویو طی این سفر یک نمایندگی رسمی برای خود افتتاح کند.

 

وی تاکید کرد، آل سعود اکنون هم پیمان نزدیک رژیم صهیونیستی در تمام پروند های منطقه ای و بین الملی به شمار می آیند.

 

گفتنی است عربستان و امارات طی ماه های اخیر با بی توجهی کامل به مسئله فلسطین و جنایت های رژیم صهیونیستی در حق مردم آن، اقدامات شتاب زده ای را برای عادی سازی روابط با تل آویو برداشته اند.

 

آیپک یکی از قوی ترین گروه های لابی گری در ایالات متحده محسوب می شود و بیشترین تاثیر را در دو جناح دمکرات و جمهوری خواه کنگره آمریکا دارد و هر ساله میلیون‌ها دلار خرج سرمایه‌گذاری در نفوذ بر سیاست‌های دولتی و قانونگذاری آمریکا می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------