ترامپ: کار آمریکا تغییر رژیم‌ها نیست



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , ترامپ
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا امروز (دوشنبه) در تایید اظهارات ادعایی سناتور آمریکایی به نقل از وی توییت کرد: کار آمریکا نباید تغییر رژیم‌ها در جهان باشد. 

به  گزارش  ایرنا ، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا امروز (دوشنبه) در تایید اظهارات روز گذشته «رند پل» سناتور آمریکایی، به نقل از وی توییت کرد: کار آمریکا نباید تغییر رژیم‌ها در جهان باشد. ترامپ این را دریافت که تغییر رژیم در عراق بزرگترین فاجعه سیاست خارجی آمریکا در چند دهه گذشته بود. حق با اوست اما فرماندهان نظامی هنوز متوجه این اشتباه نشده‌اند.

 

این ادعا روز گذشته در حمایت از تصمیم ترامپ برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه داشت، مطرح شد.

 

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه رشته‌توییت‌های خود با اشاره به بخش دیگری از اظهارات این سناتور جمهوریخواه در حمایت از خروج نیروهای آمریکایی از سوریه نوشت: به آقای رئیس‌جمهور افتخار می‌کنم. این دقیقا همان چیزی است که وعده داده بود و فکر می‌کنم مردم هم با وی موافق هستند. ما برای مدتی طولانی و در مناطق بسیاری در حال جنگ بوده‌ایم. تریلیون‌ها دلار خرج این جنگ‌ها شده است. (ترامپ) متفاوت است، به خاطر همین هم رای آورد و انتخاب شد.

 

اظهارات این سناتور آمریکایی در واکنش به انتقادات فزاینده رسانه‌های آمریکایی و دیگر سناتورهای جمهوری‌خواهی چون «لیندسی گراهام» از تصمیم ترامپ در این‌باره، مطرح شد.

 

ترامپ چهارشنبه گذشته به طور غیرمنتظره اعلام کرد که حدود دو هزار نیروی آمریکایی را از سوریه خارج می‌کند. مقام‌های آمریکایی در توجیه این تصمیم اعلام کردند که گروه تروریستی داعش در سوریه شکست خورده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------