ترامپ، پیشنهاد سناتور گراهام برای بازگشایی دولت فدرال را رد کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
رئیس جمهوری آمریکا گفته پای درخواستش برای تامین اعتبار ساخت دیوار مرزی با مکزیک ایستاده و پیشنهاد از سوی یکی از اعضای ارشد جمهوری خواه برای بازگشایی موقت دولت فدرال را رد کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به اینکه آیا پیشنهاد بازگشایی موقت دولت فدرال که از سوی لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه مطرح شد، پذیرفته، گفت: من آن را رد کردم. من به آن علاقه ای ندارم. من به دنبال حل و فصل آن هستم. من نمی‌خواهم این مساله تنها به تاخیر بیفتد. من می‌خواهم حل شود.

 

این اظهارات در حالی مطرح شده که تعطیلی دولت فدرال آمریکا در بیست و چهارمین روز خود است و هنوز پایانی برای آن دیده نمی‌شود.

 

لیندسی گراهام در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز گفته بود که رئیس جمهوری می‌تواند با جلب نظر دموکرات‌ها برای بازگشت به میز مذاکره، دولت را مجددا به کار بیندازد.

 

وی ادامه داد: من از ترامپ خواستم تا حداقل برای مدتی کوتا مثلا سه هفته فعالیت دولت فدرال را از سر بگیرد اما او آن را رد کرد. این پیشنهاد من است.

 

سناتور گراهام مکررا به ترامپ تاکید دارد که از اختیارات اضطراری و فوق‌العاده خود برای دور زدن کنگره استفاده کند و دیوار را بسازد اما رئیس جمهوری تاکید دارد که تمایلی به انجام این کار ندارد.

 

ترامپ گفته است: من به دنبال اعلام وضعیت فوق‌العاده ملی نیستم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------