مقامات آمریکایی: تصمیم برای عقب‌نشینی از سوریه تغییر نمی‌کند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , مقامات آمریکایی
مسؤولان عالی رتبه‌ای در کاخ سفید تاکید کردند، هیچ‌گونه انصرافی در مورد تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای خارج کردن سربازان آمریکایی از سوریه وجود ندارد. 

به گزارش ایسنا، شبکه خبری سی.ان.ان آمریکا به نقل از برخی مسؤولان آمریکایی که هویت آنها را فاش نکرد، اعلام کرد: در زمان حاضر هیچ‌گونه انصراف یا تغییری در مورد تصمیم ترامپ برای خارج کردن سربازان آمریکایی وجود ندارد.

 

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید پس از انفجاری که در نزدیکی خودروی گشتی ائتلاف ضد داعش در منبج سوریه رخ داد، در بیانیه‌ای اعلام کرد: تحولات اوضاع در سوریه به طور کامل به ترامپ اعلام شد و ما به پیگیری وضعیت فعلی سوریه ادامه خواهیم داد.

 

لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکا در پی انفجار انتحاری منبج که داعش مسؤولیت آن را بر عهده گرفت و در آن تعدادی نیروی آمریکایی نیز کشته شدند، روز چهارشنبه در جلسه کنگره گفت: تصمیم برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه داعش را هیجان‌زده کرده است.

 

گراهام در این جلسه از ترامپ خواست در تصمیم خود تجدیدنظر کند.

 

شبکه ماهواره‌ای "الحره" آمریکا نیز گزارش داد، نشست گسترده‌ای در مقر وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با حضور روسای ستاد ارتش و فرماندهان فرماندهی مرکزی آمریکا برگزار شد و ترامپ نیز از طریق ویدئو کنفرانس در این نشست حضور داشت.

 

این شبکه ماهواره‌ای به نقل از یک مسؤول در پنتاگون اعلام کرد: رئیس جمهوری آمریکا تمایل دارد پاسخی نظامی به حمله منبج بدهد.

 

این مسؤول که نامش فاش نشد، تاکید کرد: در حمله انتحاری منبج که ده‌ها کشته و زخمی داشت، چهار سرباز آمریکایی کشته سه تن دیگر زخمی شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------