سنا به دنبال پایان دادن به تعطیلی دولت/دموکرات‌ها: مصالحه نمی‌کنیم



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,دونالد ترامپ
دونالد ترامپ اعلام کرد:پیشنهاد جدیدی را برای حل مشکل دولت فدرال به سنای آمریکا ارائه داده و این پیشنهاد از فردا در سنا مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

به گزارش فارس به نقل از تاس، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که پیشنهاد جدیدی را برای حل مشکل تعطیلی دولت فدرال و توافق با کنگره به سنای آمریکا ارائه داد و قرار است این پیشنهاد توسط میچ مک‌کانل رهبر اکثریت سنا از فردا به این مجلس ارائه شود.

 

دونالد ترامپ طرح جدید را به نوعی مصالحه عنوان کرد و قرار شده که کنگره به جای تخصیص ۵.۷ میلیارد دلار بودجه برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک، قانونی را برای افزایش زمان اجرای سیاست‌های حمایتی برای کودکان مهاجر به سه سال و همچنین تضمین حمایت برای کسانی که به صورت موقت تحت حمایت دولت قرار گرفته‌اند، تصویب کند.

 

حزب دموکرات اعلام کرده است که این طرح را رد خواهد کرد.

 

نانسی پلوسی سخنگوی مجلس آمریکا هر گونه مصالحه با ترامپ را رد کرده و طرح جدید را مجموعه‌ای از طرح‌های رد شده عنوان کرده که هیچ کدام آنها قابل قبول نخواهد بود.

 

از روز ۲۲ دسامبر سال گذشته دولت آمریکا به دلیل اختلاف بر سر تخصیص بودجه برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک تعطیل شده و ۸۰۰ هزار کارمند یا به مرخصی اجباری رفته و یا حقوقی دریافت نمی‌کنند.

 

این تعطیلی طولانی‌ترین تعطیل دولت فدرال در تاریخ آمریکا محسوب می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------