آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

اوباما: مردم عراق تروریست‌ها را طرد می‌کنند



اخبار, اخباربین الملل,تحولات عراق


 اخبار  بین الملل - در مصاحبه با سی بی سی نیوز
اوباما: مردم عراق تروریست‌ها را طرد می‌کنند

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای گفت داعش تهدیدی میان مدت و بلند مدت برای آمریکاست زیرا ایدئولوژی افراطی دارند.

به گزارش تسنیم، باراک اوباما در مصاحبه با سی بی سی نیوز گفت پیش بینی می‌کند که مردم عراق داعش را نپذیرند چرا که آنها رفتار افراطی و خشن دارند.


به عقیده اوباما بزرگترین تهدیدی آنها این است که قادر به تداوم بی ثباتی عراق و ایجاد خشونت هایی هستند که می‌تواند به دیگر کشورهای منطقه کشیده شود.

وی گفت شبه نظامیانی که بخش‌هایی از شمال عراق را در کنترل گرفتند تهدیدی میان مدت و بلند مدت برای آمریکا هستند زیرا ایدئولوژی افراطی دارند گرچه شاید دیگر گروه‌ها در عراق طرح‌های فوری پیشرفته‌تری برای حمله به آمریکا داشته باشند.

اوباما با اشاره به گروه‌هایی مانند القاعده و بوکوحرام که هنوز فعال هستند گفت: من تصور می‌کنم این برای ما مهم است که متوجه باشیم داعش فقط یکی از چندین سازمانی است که ما باید روی آنها تمرکز کنیم.

وی افزود: این یک چالش جهانی است و چالشی است که ایالات متحده بایستی به آن بپردازند اما ما قادر نخواهیم بود به تنهایی به آن بپردازیم. و همانطور که دیروز گفتم آنچه ما نمی‌توانیم انجام دهیم این است که تصور کنیم ما باید نیروهای آمریکایی را بفرستیم و کشورهای مختلفی که این سازمان‌ها سر بر میاورند اشغال کنیم.

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت: ما باید راهبردی متمرکزتر و هدفمندتر داشته باشیم و نیروهای نظامی و انتظامی منطقه را آموزش دهیم تا کارشان را به خوبی انجام دهند.
  اخبار بین الملل - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------