آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

۲۲ کشته در حمله به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در سوریه

حمله گروه های تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای مردمی تیپ قدس در مرکز سوریه ۲۲ کشته برجای گذاشته است. به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری…

آمریکا 200سرباز دیگر به عراق اعزام کرد



اخبار,اخباربین الملل,آمریکا


 اخبار بین الملل - آمریکا 200سرباز دیگر به عراق اعزام کرد

وزارت دفاع آمریکا ˈپنتاگونˈ اعلام کرد:با توجه به بی ثباتی روز افزون درعراق، آمریکا200سرباز دیگر برای حفاظت از سفارتخانه خود در بغداد، تاسیسات و همچنین فرودگاه بین المللی بغداد به این کشور اعزام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روز سه شنبه خبرگزاری آلمان، از زمان حمله گروهک تروریستی داعش به عراق از ابتدای ماه گذشته و تصرف یک سوم خاک این کشور، آمریکا اقدامات حفاظتی از سفارتخانه خود در این کشور را تشدید کرد.

علاوه بر170سرباز آمریکایی که طی هفته های اخیر وارد عراق شدند، آمریکا 200 سرباز دیگر خود را طی دو روز یکشنبه و دوشنبه گذشته به همراه بالگرد و کادر پزشکی برای حفاظت از سفارت آمریکا و فرودگاه بین المللی بغداد به این کشور اعزام کرد.

ˈجان کربیˈ سخنگوی پنتاگون نیز گفت: در زمان حاضر 100 سرباز دیگر آمادگی کامل برای ورود به بغداد را دارند.

به این ترتیب شمار نیروهای آمریکایی که از زمان سقوط شهر موصل در 10 ژوئن توسط گروهک تروریستی داعش برای حفاظت از منافع رسمی آمریکا به عراق اعزام شده اند، به 470 تن رسیده است.

ˈباراک اوباماˈرئیس جمهوری آمریکا وعده داده است به استثنای حفاظت از امنیت سفارتخانه آمریکا، 300 مشاور نظامی آمریکایی و نیروهای حمایتی دیگر برای ایجاد مراکز عملیات مشترک با ارتش عراق، جهت مقابله با گروهک تروریستی داعش به عراق اعزام کند.
  اخباربین الملل - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------