گاف‌هایی که داعش و رفقا در ویدئوهای خود می‌دهند



اخبار,اخباربین الملل,گاف‌های  داعش


 اخبار بین الملل - گاف‌هایی که داعش و رفقا در ویدئوهای خود می‌دهند: از دفترچه «هلو کیتی» تا ساعت مچی چند هزار دلاری رولکس!

گروه های تروریستی از جمله داعش تلاش میکنند تا حضور پررنگی در شبکه های اجتماعی داشته باشند. هر روزه ویدئو، عکس و اخبار زیادی را در حساب های کاربری مختلف خود در یوتیوب و توییتر منتشر میکنند که گاهی این تصاویر و ویدئوها نکاتی دارند که حسابی جنجالی میشوند. در یکی از آخرین نمونه های آن عکسی است که از «زهران الوش» یکی از اعضای معروف یک گروه جهادگرا که در سوریه علیه بشار اسد میجنگند منتشر شده است.

در یکی از آخرین نمونه های آن عکسی است که از «زهران الوش» یکی از اعضای معروف یک گروه جهادگرا که در سوریه علیه بشار اسد میجنگند منتشر شده است.

به گزارش «تیک»، او و فیلمبرداران به نظر میرسد تلاش فراوانی کرده اند تا او بسیار قدرتمند به نظر برسد، اما نکته ای را شاید در نظر نگرفته اند، روی میز یک دفترچه «هلو کیتی» دیده میشود! دفترچه ای که در بین دختربچه های کم سن و سال محبوب است.

این تصویر از ویدئوی یکی از جلسات سخرانی این فرمانده در منطقه ای در نزدیکی دمشق گرفته شده است. او در این ویدئو میگوید که گروه تحت فرمان او حمله ای علیه مواضع داعش، دیگر گروه جهادگرای حاضر در عراق و سوریه به راه خواهد انداخت. گروه جهاگرای «ارتش اسلام» که از 50 گروه کوچکتر جهادگرا تشکیل شده است، یکی از منظمترین گروه های جهادی حاضر در سوریه است که گفته میشود از سوی عربستان حمایت میشود. «ارتش اسلام» دارای تانک، خودروهای زرهی و تسلیحات ضدهوایی است.

اما حالا بشنویم از دیگر سوی ماجرا، از داعش!
این گروه نیز به تازگی ویدئویی منتشر کرده که در آن ادعا شده، خطبه های ابوبکر بغدادی رهبر این گروه جهادگرا است. هرچند بعدها اخباری نیز منتشر شد مبنی بر اینکه وی در واقع ابوبکر الخاتونی والی خود خوانده داعش در موصل بوده است و ادعای اولیه داعش صحت نداشته است.

اما حالا نکته دیگری از تحلیل این ویدئو به دست آمده است و در سطح بین المللی سر و صدا راه انداخته است، قیمت ساعت مچی رهبر این گروه است که گفته میشود ارزش آن به بیش از8000 دلار میرسد.

بنا بر تجزیه تحلیل های ویدئو این ساعت مچی رولکس «میلگس زی بلو» است که قیمت آن 8200 دلار است.
اخبار بین الملل - تیک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------