آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

خواست اسرائیل برای یک حماس بدون موشک تحقق نخواهد یافت



اخبار,اخباربین الملل, جنبش مقاومت حماس


 اخبار بین الملل - خواست اسرائیل برای یک حماس بدون موشک تحقق نخواهد یافت

یک نویسنده آمریکایی یهودی‌تبار ضمن اعلام اینکه هیچوقت خواست رژیم صهیونیستی مبنی بر یک حماس بدون موشک تحقق نخواهد یافت، افزود: با واقعیت خونین امروز، اسرائیل قادر به ادامه بقا نخواهد بود.

به گزارش فارس، «راجر کوهن» نویسنده یهودی‌تبار که اصلیتی انگلیسی دارد در یادداشتی به دعوت روزنامه «اسرائیل امروز» مبنی بر بازگرداندن غزه به عصر حجر واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، این موضوع یعنی بازگرداندن غزه به عصر حجر دعوتی که اظهارات سال 2012 «ایلی یشای» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی را تداعی می‌کند، جایی که گفته بود : «هدف عملیات نظامی اسرائیل بازگرداندن غزه به قرون وسطی است. تنها در این صورت است که اسرائیل برای 40 سال روی آرامش را خواهد دید».

کوهین به تعداد قربانیان جنگ غزه تا کنون اشاره می‌کند و می‌افزاید این قصه همچنان ادامه دارد و باریکه غزه با 1.8 میلیون جمعیت هیچگاه آنطور که رژیم صهیونیستی می‌خواهد به قرون وسطی یا عصر حجر باز نمیگردد وی می‌افزاید حماس همچنان از قدرت موشکی برخوردار است و تهدید «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم مبنی بر شروع حمله زمینی توخالی است.

این نویسنده در ادامه می‌نویسد که آنچه که رژیم صهیونیستی امروز خواهان آن است یعنی یک حماس بدون موشک در نوار غزه و نیز جدا از جنبش فتح در کرانه باختری و در نهایت اجرایی شدن سیاست «تفرقه بینداز و حکومت کن» امکان‌پذیر نیست.

کوهین در نهایت تاکید کرد تصاویر جنازه‌های کودکان فلسطینی به ضرر رژیم صهیونیستی تمام خواهد شد و با واقعیت خونین امروز این رژیم قادر به ادامه بقا نخواهد بود.

این نویسنده پیشتر در مقاله‌ای با اشاره به تلاش سران رژیم صهیونیستی برای تهدید نشان دادن ایران و برنامه هسته‌ای آن، اسرائیل را به چوپان دروغگویی تشبیه کرد که از گرگ کمک‌خواهی می‌کند.
  اخبار بین الملل - فارس

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------