عامل سقوط هواپيماي مالزيايي، چه بود؟




 اخبار بین الملل -  عامل سقوط هواپيماي مالزيايي، چه بود؟

تلویزیون اوکراین تصاویر انتقال یک سامانه ضد هوایی را پخش کرده است که به ادعای مقامات اوکراینی، همان سامانه ای بود که هواپیمای مالزیایی با آن هدف قرار گرفته است.

وزارت کشور اوکراین اعلام کرد هواپیمای مالزیایی با موشک ضد هوایی بوک سرنگون شده است.


به گزارش انتخاب  ؛ اخبار و تصاویر منتشر شده از این حادثه در رسانه های خبری نشان می دهند هواپیمای بوئینگ متعلق به خطوط هواپیمایی مالزی در حدفاصل شهرهای دونتسک و شاختارسک در نزدیکی مرز روسیه و در شرایطی که در ارتفاع سی هزار پایی ( ده هزار متری پرواز می کرد) ساقط شده است.

وزارت کشور اوکراین اعلام کرده است این هواپیما را یک فروند موشک زمین به هوا سرنگون کرده است. یکی از مسئولان وزارت کشور اوکراین گفته است هواپیمای مالزیایی با موشک زمین به هوایی بوک سرنگون شده که روسیه در اختیار شورشیان شرق اوکراین قرار داده است. جدایی طلبان در شرق اوکراین این اتهام را تکذیب و اعلام کردند این هواپیما را نیروهای اوکراینی سرنگون کرده اند.

اخبار,اخباربین الملل, سقوط هواپيماي مالزيايي

 

به گفته برخی کارشناسان، جدایی طلبان طرفدار روسیه که تنها موشک های کوتاه برد در اختیار دارند که قادر به هدف قرار دادن هواپیمای مالزیا ایرلاینز نبوده اند.

این در حالی است که تلویزیون اوکراین تصاویر انتقال یک سامانه ضد هوایی را پخش کرده است که به ادعای مقامات اوکراینی، همان سامانه ای بود که هواپیمای مالزیایی با آن هدف قرار گرفته است.
 اخبار بین الملل - انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------