آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

نشست چندجانبه در پاریس برای آتش‌بس



اخبار,اخباربین الملل,بنیامین نتانیاهو

 

 اخباربین الملل - نشست چندجانبه در پاریس برای آتش‌بس

 یک منبع فرانسوی در پاریس گفت: این کشور امروز شنبه میزبان نشستی بین‌المللی برای برقرای آتش‌بس در غزه است و گزارش شده وزیر خارجه آمریکا نیز راهی پاریس شده است.

وزیران خارجه فرانسه، انگلیس، آلمان، ایتالیا، آمریکا و همچنین دو کشور نزدیک به حماس یعنی قطر و ترکیه نیز در این نشست حضور خواهند داشت. احمد داود اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه روز جمعه با خالد مشعل رییس دفتر سیاسی حماس در قطر دیدار و با وی درباره برقراری آتش‌بس در غزه گفتگو کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مقامات آمریکایی اعلام کردند بنیامین نتانیاهو به جان کری وزیر خارجه آمریکا گفته است این کشور از ساعت هفت صبح روز شنبه بوقت اسرائیل، یک آتش بس دوازه ساعته را آغاز می‌کند. پیش تر گزارش شده بود که اسرائیل پیشنهاد وزیر امور خارجه آمریکا برای اجرای آتش بس یک هفته ای در نوار غزه را نپذیرفته است. دولت رژيم صهيونيستي اسرائیل می‌گوید نظامیان این کشور باید برای نابودی کامل تونل های زیرزمینی حماس در اطراف مرزهای غزه در این منطقه باقی بمانند.
 اخبار بین الملل - بهار نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------