چرا نتانیاهو، "خالد مشعل" را ترور نمی‌کند؟



اخبار,اخبار بین الملل,حمله رژیم صهیونیستی به غزه


 اخبار بین الملل - چرا نتانیاهو، "خالد مشعل" را ترور نمی‌کند؟

تحلیلگر سیاسی روزنامه صهیونیستی معاریو ضمن درخواست ترور «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این در ترور مشعل ناکام مانده و اکنون جرأت تکرار آن را ندارد.

 «بن کاسبیت» تحلیلگر سیاسی روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که خالد مشعل خطری برای ملت فلسطین و منطقه و حتی خودش است و مسئولان قطر باید درک کنند که هر کاری حد و مرزی دارد و از یک سو برای مقبول واقع شدن در نزد غرب تلاش می کنند در حالی که با شعله ور کردن شرق بهای سنگینی متحمل خواهند شد.

وی افزود که اسرائیل هر گونه طرح قطری و ترکی برای دخالت در امر تماس با حماس به منظور برقراری آتش بس را رد می کند و این رژیم هرگز تا تخریب همه تونل های غزه و نابودی همه موشک های دور برد و مکان های تولید آنها و تا زمانیکه رهبران حماس بهایی پرداخت نکرده اند، جنگ را متوقف نخواهد کرد.

به نوشته این روزنامه ارتش اسرائیل با تمدید آتش بس به مدت بیش از یک هفته در غزه مخالف است زیرا در آن صورت حماس فرصتی برای ساماندهی به اوضاع خود پیدا می کند.

بر اساس این گزارش، روزهای آینده به منزله آزمونی برای نخست وزیر و کابینه اسرائیل است، از یک سو ارتش به یک دوره زمانی برای تکمیل ماموریت خود نیاز دارد تا مجبور نشود در آینده نزدیک به اجرای عملیات نظامی روی بیاورد اما از سوی دیگر هر روز اسرائیل سربازان خود را در غزه از دست می دهد و انتشار تصاویر مربوط به فاجعه غیر نظامیان نیز در جایگاه و چهره اسرائیل در سطح جهان تاثیرگذار خواهد بود.
اخبار بین الملل - تسنیم

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------