آیا واقعا پوتین راست می گفت؟!



اخبار,اخبار بین الملل ,ولادیمیر پوتین


 اخباربین الملل - نیویورک تایمز:
آیا واقعا پوتین راست می گفت؟!

رئیس جمهور روسیه در سال 2013 با انتشار مقاله ای در روزنامه نیویورک تایمز آمریکا نسبت به سیاست های آمریکا و اروپا در قبال سوریه انتقاد کرده و نتایج آن را برای منطقه خاورمیانه و خود اروپا و آمریکا نیز خطرناک عنوان کرده بود.

به گزارش «تیک»، «ولادیمیر پوتین» دراین مقاله نوشته بود: درگیری هایی که در سوریه شاهد آن هستیم٬ نه یک مبارزه برای دموکراسی؛ بلکه جنگ گروه هایی مسلح علیه یک دولت و ارتش مستقل و قانونی است.

وی افزوده بود: حوادثی که در سوریه اتفاق می افتد مرا بر آن داشت تا با ملت آمریکا به صورت مستقیم به صحبت بنشینم و بگویم که مداخله آمریکا در حوادث سوریه باعث پیچیده تر شدن معادلات و از بین رفتن توازن منطقه و نیز به هم خوردن سایست های بین المللی در موضوعاتی مانند قضیه فلسطین یا قضیه هسته ای ایران خواهد شد.

رئیس جمهور روسیه تصریح کرده بود: اکنون شاهد حضور هزاران تروریست پولی و مزدور اروپایی و غربی در سوریه هستیم و ما نگران روزی هستیم که آنها به خانه های خود بازگردند.

به گزارش ابنا٬ امروز پس از یک سال روزنامه ها و رسانه های آمریکایی در حالی که اوباما سعی دارد طرح حمله به سوریه را مطرح سازد؛ به بازخوانی این مقاله پرداخته اند.

روزنامه نیویورک تایمز با انتشار مقاله ای به نام «آیا واقعا پوتین راست می گفت؟!» به تحلیل این مقاله و صحت پیش بینی های آن پرداخت.


 اخبار بین الملل  - تیک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------