آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

جبهه النصره با داعش متحد شد



اخبار,اخباربین الملل,جبهه النصره با داعش متحد شد

 

 اخبار بین الملل - جبهه النصره با داعش متحد شد

 به دنبال حملات هوایی آمریکا در سوریه و عراق برای مقابله با داعش، گروه تروریستی جبهه النصره با تروریست‌های داعش مصالحه کرد و روابط خود را از سر گرفت.

به گزارش پایگاه خبری «جویش‌پرس»، گروه تروریستی جبهه النصره در سوریه با داعش در عراق و سوریه مصالحه و آشتی کردند.

در این گزارش آمده، این دو گروه در طول سال گذشته با یکدیگر اختلاف داشتند. با این حال، حملات هوایی هفته گذشته آمریکا در شمال و شرق سوریه، جبهه النصره را بر آن داشت تا روابط خود با داعش را احیا کند. این گروه تروریستی در بیانیه‌ای، حملات هوایی آمریکا را «جنگ علیه اسلام» خوانده است.

در بخش دیگری از این مطلب آمده: تعدادی از اعضا جبهه النصره در اولین موج حملات هوایی آمریکا کشته شدند که این امر موجب شد این گروه تروریستی اعلام کند که این حملات را تلافی خواهد کرد. یک منبع ارشد در این رابطه گفت، جبهه النصره و داعش اکنون با یکدیگر شورای جنگ تشکیل داده‌اند.

«ابو فیراس السوری» سخنگوی جبهه النصره نیز در این رابطه گفت: « 73 عضو جبهه النصره جمعه به داعش پیوسته‌اند و قرار است تعداد بیشتری هفته جاری به داعش بپیوندند.» وی افزود: «ما در جنگی طولانی قرار داریم. این چند ظرف چند ماه یا چند سال به پایان نمی‌رسد و ممکن است چند دهه به طول انجامد.»


 اخبار بین الملل - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------