آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

داعش: واتیکان را تصرف و ساکنانش را به بردگی می گیریم



اخبار,اخبار بین الملل,واتیکان


 اخبار بین الملل -  داعش: واتیکان را تصرف و ساکنانش را به بردگی می گیریم

گروهک تروریستی داعش در شماره جدید نشریه خود تهدید کرد که واتیکان پایتخت مسیحیان کاتولیک جهان را اشغال و ساکنان آن را به اسارت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، روی جلد آخرین شماره مجله گروه تروریستی داعش که 'دابق' نام دارد و به زبان های عربی و انگلیسی در اندونزی چاپ می شود، پرچم سیاه داعش دیده می شود که به نشانه عزم این گروهک تروریستی برای حمله و اشغال واتیکان و میدان 'سنت پیتر' رم (پایتخت ایتالیا) به اهتزاز در آمده و روی آن نوشته شده است: حمله صلیبی شکست خورده.

داعش در داخل صفحات این شماره مجله دابق، شهر رم که واتیکان در آن واقع شده است را تهدید به اشغال، شکستن همه صلیب ها و به اسارت بردن زنانش کرده و وعده داده که به این هدف جامعه عمل می پوشاند.

داعش به نقل از یکی از سرکردگانش به نام 'ابومحمد العدنانی' می افزاید: اگر ما نتوانیم رم را اشغال کنیم فرزندان ما نسبت به این کار اقدام خواهند کرد و کودکان این شهر را در بازارها به عنوان برده خواهند فروخت.

دستگاه امنیتی واتیکان ماه گذشته اعلام کرد که به دنبال تهدیدهای داعش، تدابیر امنیتی از جمله اعمال محدودیت پروازها بر فراز شهر واتیکان را تشدید کرده است.

گروهک تروریستی داعش که به اعتقاد بسیاری صاحب نظران توسط کشورهای غربی و همپیمانان عربی آن ها موجودیت یافته است، علاوه بر فعالیت های تروریستی در سوریه، طی ماه های گذشته با حمله به عراق بخش های وسیعی از این کشور را به تصرف خود درآورده و در این مناطق 'خلافت' خودخوانده اعلام کرده است.

 

 اخبار بین الملل -  ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------