آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

سلاح‌های اهدایی آمریکا به عراق ابتدایی هستند



اخبار,اخبار بین الملل, کمکهای آمریکا به عراق


 اخباربین الملل  - سلاح‌های اهدایی آمریکا به عراق ابتدایی هستند

نماینده پارلمان عراق با اشاره به اینکه هدف پشت پرده داعش گسترش نا امنی و ایجاد رعب و وحشت در کشور است، حملات ائتلاف به مواضع داعش را بسیار ابتدایی توصیف کرد.

نماینده پارلمان عراق با اشاره به اینکه هدف پشت پرده داعش گسترش نا امنی و ایجاد رعب و وحشت در کشور است، حملات ائتلاف به مواضع داعش را بسیار ابتدایی توصیف کرد.

علی العانی، عضو کمسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در گفت‌وگو با تسنیم در بغداد اعلام کرد که هدف پشت پرده داعش گسترش ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در کشور است تا زمینه اشغال مجدد عراق و منطقه را برای نظامیان آمریکایی فراهم کند.

وی افزود: مقامات آمریکایی از جمله وزیر خارجه سابق این کشور علنا و به طور واضح اعلام کردند که داعش ساخته و پرداخته آمریکا است و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت این کشور در منطقه را دنبال می‌کند.

العونی معتقد است تنها راه مقابله با داعش و سیاست های جنگ طلبانه آمریکا و جلوگیری از اشغال مجدد کشور؛ اتحاد جریانهای سیاسی و مردم عراق است و فقط با اتحاد و یکدلی می‌توان داعش و همکاران داعش در منطقه را شکست داد.

عضو کمسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق حمله نیروهای ائتلاف به مواضع داعش را ابتدایی توصیف کرد و گفت: این حملات بسیار ابتدایی و بیشتر دست گرمی خلبانان آمریکایی است و نمی‌تواند ضربه مهلکی به بدنه این گروهک تروریستی وارد کند که در این مدت هم این امر واضح شده است.

وی دلیل جدی نبودن آمریکا و نیروهای ائتلاف در ایجاد ضربات مهلک به داعش را تشریح کرد و گفت: واضح است که نمی‌خواهند داعش از بین برود، وگرنه می‌توانند بسیار بهتر مواضع داعش را منهدم کنند؛ حتی سلاح هایی که برای نیروهای عراقی ارسال می‌کنند بسیار ابتدایی و در حد کلاشینکف است.

پیش از این مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق نیز گفته بود که سلاح های ارسالی نیروهای ائتلاف بسیار «ابتدایی» و کلاسیک است.


  اخبار بین الملل  - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------