دومین کمک تسلیحاتی آمریکا به داعش!



اخبار,اخباربین الملل, کمک تسلیحاتی آمریکا به داعش


 اخبار بین الملل -  دومین کمک تسلیحاتی آمریکا به داعش!

یک نماینده عراقی فاش کرد که یک فروند هواپیمای ترابری دیگر نیز چند محموله تسلیحاتی را برای داعش در شهر جلولای عراق پرتاب کرده است.

یک هفته پس از اینکه چند محموله هوایی کمک تسلیحاتی برای کردهای عین العرب توسط هواپیماهای آمریکایی در اختیار داعش قرار گرفت، یک نماینده عراقی فاش کرد که یک فروند هواپیمای ترابری دیگر نیز چند محموله تسلیحاتی را برای داعش در شهر جلولای عراق پرتاب کرده است.

به گزارش العالم، «ستار غانم» نماینده عراقی تاکید کرد که هواپیماهای آمریکایی، تجهیزاتی برای گروه تروریستی داعش در منطقه محاصره شده "جلولا" در استان دیاله پرتاب کردند.

«ستار غانم» به خبرگزاری «الرای العالم» گفت: هواپیمای نظامی از نوع «341» سه محموله برای داعش از هوا پرتاب کرده است. این نوع هواپیما در اختیار آمریکا، ترکیه و نیروهای ناتو قرار دارد.

این درحالی است که اخیرا یک فایل ویدیویی در شبکه های اجتماعی در اینترنت منتشر شده که نشان می دهد هواپیماهای آمریکایی بر فراز شهر عین العرب در شمال سوریه، محموله های سلاح و مهمات و تجهیزات امدادرسانی را اشتباها برای عناصر داعش پرتاب کرده اند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) ادعا کرده بود که در این خصوص تحقیق می کند. گفته می شود در آن حادثه چند محموله دیگر نیز اشتباها پرتاب شده است. در ویدئویی که حامیان داعش منتشر کرده اند نشان داده شده که دست کم یک محموله از این کمک ها شامل نارنجک و گلوله های آر پی جی به دست داعش رسیده است.

 

 اخبار بین الملل  - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------