آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

داعش در خانه های مردم سوریه پناه گرفته است




 اخباربین الملل -  داعش در خانه های مردم سوریه پناه گرفته است

از جمله این خشونت ها مجبور کردن کودکان به دیدن تصاویر اعدام دسته جمعی افراد و نیز بریدن انگشت افراد سیگاری به عنوان مجازات اشاره شده است.

کمیته  تحقیق بین المللی سوریه وابسته به سازمان ملل گزارش داد از زمان آغاز حملات هوایی آمریکا علیه داعش در سوریه، ستیزه جویان وابسته به این گروه تروریستی برای در امان ماندن از حملات هوایی آمریکا درمناطق غیر نظامی پناه می گیرند.

به گزارش عصر ایران بر اساس گزارش جدید کمیته تحقیق بین المللی که روز گذشته در جریان یک کنفرانس خبری از سوی " پائولو پینهیرو" رییس این کمیته در دفتر سازمان ملل  در ژنو سوییس اعلام شد : از زمان آغاز حملات هوایی آمریکا ، اعضای داعش در سوریه در خانه های مردم عادی مناطق تحت تسلط شان در شرق و شمال سوریه پناه گرفته اند و این گونه با پخش شدن از مردم عادی به عنوان سپر استفاده می کنند تا امکان حملات هوایی به مواضع خود را کاهش دهند.

گزارش کمیته تحقیق مستقل وابسته به سازمان ملل با مصاحبه با بیش از 300 شهروند و قربانیان خشونت داعش در سوریه تهیه شده است.

 

اخبار,اخبار بین الملل,سازمان ملل

 

در این گزارش تاکید شده حملات هوایی آمریکا به مواضع داعش در سوریه به دلیل اتخاذ تاکتیک استفاده از غیر نظامیان به عنوان سپر دفاعی، تا کنون به مرگ دستکم دهها غیر نظامی سوری در حملات هوایی آمریکا انجامیده است.

بر اساس این گزارش تروریست های داعش در مناطق تحت تسلط شان در سوریه از تکنیک رعب و وحشت به منظور ادامه تسلط شان بر این مناطق به شکل گسترده ای استفاده می کنند.

در این گزارش به مواردی از خشونت های داعش در سوریه نیزاشاره شده است. از جمله این خشونت ها مجبور کردن کودکان به دیدن تصاویر اعدام دسته جمعی افراد و نیز بریدن انگشت افراد سیگاری به عنوان مجازات اشاره شده است.

در گزارش کمیته تحقیق با اشاره به اینکه داعش در سوریه مرتکب جنایت علیه بشریت می شود از شورای امنیت ملل متحد درخواست شده تا برای متوقف کردن خشونت های داعش به طور جدی وارد عمل شود.

در این گزارش تاکید شده داعش همچنان در مناطق تحت تسلط خود در سوریه و عراق به خشونت علیه غیر نظامیان ادامه می دهد.

کمیته تحقیق مستقل سازمان ملل در ماه مارس سال 2011 و از سوی شورای حقوق بشر سازمان ملل تشکیل شده است.

 

 اخبار بین الملل -  عصر ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------