پاداش داعش برای معرفی "جاسوس" ائتلاف



اخبار,اخبار بین الملل,داعش


 اخبار بین الملل -  پاداش داعش برای معرفی "جاسوس" ائتلاف

گروه تروریستی داعش برای معرفی جاسوس هایی که به دولت های عضو ائتلاف بین المللی کمک می کنند،پاداش مالی تعیین کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، با شدت گرفتن حملات ائتلاف بین المللی ضدگروه داعش در سوریه در روزهای اخیر، گروه داعش اعلام کرده است به کسانی که درباره جاسوس های همکاری کننده با ائتلاف بین المللی به این گروه اطلاعات بدهند و یا آنان را معرفی کنند، مبلغی به ارزش حدود 5 هزار دلار پاداش خواهد داد.

داعش که بر اثر حملات هوایی ائتلاف کنترل برخی از مناطق تحت سلطه خود درعراق و سوریه را از دست داده است، اعلام کرده است که در حال ایجاد شبکه اطلاعاتی با هدف کاستن از حملات ائتلاف بین المللی ضد مواضع این گروه است.

جنگنده های ائتلاف بین المللی از روز جمعه گذشته 24 حمله را علیه مواضع داعش در سوریه و عراق اجرا کرده اند که این حملات درسوریه، عین العرب و الرقه و در عراق، موصل، اسد، بغداد، رمادی و تلعفر را هدف قرار داده است و این حملات، برخی از یگان های وابسته به داعش را منهدم و بسیاری از خودروها و ساختمان ها را تخریب کرده است.

همچنین نیروهای پیشمرگه کُرد در عملیات زمینی خود چندین ساختمان را از تحت سلطه داعش خارج و امروز در چند منطقه عین العرب سوریه پیشروی کردند و درعراق نیز تلاش های ارتش عراق برای مبارزه با این گروه ادامه دارد و و نیروهای عراقی امروز توانستند دست کم 24 نفر از عناصر داعش را در بعقوبه و 17 نفر را درجلولاء و السعدیه به هلاکت رساندند.

اخبار بین الملل  - العالم

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------