داعش دختران اروپایی را فریب می دهد



اخبار,اخبار بین الملل,جهاد نکاح

 

 اخبار بین الملل -  داعش دختران اروپایی را فریب می دهد

پرفروش ترین روزنامه آلمان با انتشار گزارشی خبری به بررسی مساله انتقال دختران اروپایی به سوریه و عراق برای مساله جهاد نکاح پرداخت.

به گزارش ابنا ـ روزنامه بیلد آلمان که پرفروشترین روزنامه این کشور به شمار می رود، با انتشار گزارشی خبری تحت عنوان «داعش این چنین دختران را فریب می دهد» نوشت: دختران اروپایی خصوصا دختران انگلیسی که تا کنون حضور آنان در سوریه مسجل شده است، از طریق ترکیه به داعش پیوسته اند.

این روزنامه آلمانی نوشت: مرزهای ترکیه مرزهای قابل عبوری برای داعش هستند. بسیاری از مرزبانان ترکیه یا با رشوه تحت تاثیر قرار می گیرند و یا برخی از آنها خود تحت تاثیر داعش بوده و حامی این گروه هستند.

ادامه گزارش روزنامه بیلد آلمان آمده است: پول باد آورده ای که داعش از طریق فروش نفت خام به ترکیه به دست می آورد، این امکان را برای عناصر این گروه تروریستی فراهم آورده است که دختران اروپایی را که در مواردی حتی سن شان 15 سال است، را از طریق شبکه های اجتماعی با پول های بالا مورد فریب قرار دهند و پس از منتقل کردن این دختران به سوریه و عراق با آنها ارتباط جنسی برقرار کنند.

این روزنامه برای اثبات ادعای خود به شرح ماجرای فرار چند دختر اتریشی، آلمانی و انگلیسی از اروپا و پس از آن به سفرشان به عراق و سوریه پرداخته است که این دختران با وجود داشتن سنین بین 15 تا 17 سال به داعش پیوستند.


  اخبار بین الملل -  ابنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------