داعشی‌ها کتاب "فرزندپروری" منتشر کردند



اخبار,اخبارربین الملل,کتاب  داعش


 اخبار بین الملل  - داعشی‌ها کتاب "فرزندپروری" منتشر کردند

گروه تروریستی داعش کتاب راهنمایی را برای مادران جوان جهت تربیت کودک بر اساس تکنیک‌هایی برای تربیت نسل جدید شبه‌نظامیان افراط‌گرا منتشر کرده است!

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری راشاتودی،‌ این کتاب با نام " نقش خواهران در جهاد" تازه‌ترین اقدام تبلیغاتی است که این سازمان تروریستی قصد دارد از طریق آن پیروان خود را قانع کند که مهم‌ترین نقش زنان، تربیت کودکانی است که نه تنها از نظر روحی بلکه از نظر جسمی نیز با افراطی گری تطابق داشته باشند.

کلید پیروزی داعش در حقیقت توضیح و معرفی ارزش‌های خود برای نسل بعدی، از کودکی است. در این کتاب آمده است: منتظر نمانید تا فرزندانتان هفت ساله شوند تا تربیت "جهادی" آن‌ها را آغاز کنید چرا که آن زمان بسیار دیر است.

این کتاب هم‌چنین مادران را تشویق می‌کند تا در پیش از خواب داستان‌های جنگ افراط‌ گراها را برای فرزندان خود تعریف و هم‌زمان مشاهده تلویزیون را ممنوع کنند چرا که تلویزیون باعث مشکلات جسمی و روانی خواهد شد. تنها چیزی که در این دوران مجاز است استفاده از رسانه‌هایی است که "روح جهادی" آن‌ها را تقویت می‌کند.

این کتاب برای ترغیب کودکان به افراطی‌ گری و پرورش روح جنگ‌طلبی در آن‌ها توصیه می‌کند تا کتاب‌های مصور نظامی را در کنار لوح‌های فشرده آموزشی، فیلم‌ها و هم زمان استفاده از منابع اینترنیتی و مشاهده وب‌سایت‌های مشابه را در برنامه کودکان قرار دهند.

به علاوه، این کتاب راهنما به مادران توصیه می‌کند برای فرزندان خود یک "دشمن فرضی" یا یک کیسه بوکس درست کرده تا قوای لازم را در آن‌ها ایجاد و خشم آ‌ن‌ها را کنترل و مدیریت کنند.

در بخش آموزش‌های جسمی، گروه تروریستی داعش مادران را به آموزش تیراندازی با هدف، به وسیله تفنگ‌های غیرواقعی و اسباب‌بازی‌های ارتشی تشویق می‌کند. به اعتقاد این گروه، بازی دارت برای مثال همکاری چشم و دست را تقویت کرده بنابراین بازی مناسبی است. در کنار بازی‌های جنگی، کتاب راهنمای داعشی‌ها می‌گوید باید در کودک نوپا علاقه به وقایع نظامی و جنگی را ایجاد کرد.

گروه داعش هم‌چنین اعتقاد دارد که یک سرباز کودک کامل باید در کنار تیراندازی توانایی هنری، شنا، رانندگی و اسب‌سواری را به خوبی داشته باشد.

در همین حال برخی تحلیل‌گران معتقدند انتشار این کتاب راهنما تنها به منظور جلب توجه غرب صورت گرفته است. به گفته این تحلیل‌گران داعش با این اقدام خود نشان می‌دهد این گروه در حال تربیت فکری نسل بعدی برای تداوم راه خود است.

نویسندگان این کتاب نامشخص هستند اما ظاهرا از نظر این گروه تربیت فرزندان آن‌ها بهترین نمونه است.

ماه گذشته گروه داعش تصاویر و ویدئوهایی را منتشر کرد که در آن کودکان به تیراندازی با سلاح آک-47 مشغول بودند.


 اخبار بین الملل  - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------