فیلمی که دست دولت فرانسه را در ماجرای حمله به مجله شارلی ابدو رو می کند



اخبار,اخباربین الملل,حمله تروریستی به مجله شارلی ابدو

 

اخیراً فیلم مستندی در شبکه‌های اجتماعی درباره مشکوک بودن حادثه حمله تروریستی به مجله شارلی ابدو و متهم کردن مسلمانان به منظور ایجاد اسلام هراسی منتشر شده که در آن سه نکته و سوال کلیدی وجود دارد.

نخست آنکه این حادثه با چند دوربین «هندی کم» و یا گوشی‌های تلفن همراه از زوایای مختلف فیلمبرداری شده که نشان می‌دهد علیرغم آنکه حادثه در حداقل زمان ممکن صورت گرفته و قاعدتاً نباید فرصت چنین فیلمبرداری‌هایی وجود داشته باشد، این اقدام از پیش طراحی شده بود.

نکته دوم اینکه در صحنه‌های نمای نزدیک تیراندازی به پلیسی که از ترس در کف پیاده رو دراز کشیده، برش‌های فیلمبرداری و مونتاژهایی صورت گرفته و حتی علیرغم آن به خوبی پیداست که تیر شلیک شده توسط تروریست‌ها نه به سر و بدن فرد بلکه به کف سنگفرش پیاده‌رو اصابت می‌کند زیرا در صورت اصابت گلوله مسلسل، قطعاً باید مغز هدف متلاشی شده و خون از آن جاری شود درحالی که چنین نبود ولی مقامات فرانسوی از کشته شدن پلیس خبر دادند.

نکته سوم اینکه چگونه می‌توان باور کرد تروریست‌هایی که برای شناخته نشدن خود نقاب به چهره دارند، در داخل خودروئی که از آن برای این عملیات استفاده کرده‌اند، کارت‌های شناسایی و اوراق هویت خود را جا گذشته باشند؟ این حادثه، سرانجام با کشته شدن متهمان این حادثه به انتها رسید تا پرونده به این ترتیب برای سوءاستفاده‌های بعدی مختومه شود!

 

 اخبار بین الملل -   جمهوری اسلامی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------