آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

اگر شب نطق اوباما همه مقامات آمریکایی می مردند...



هویت عضو کابینه انتخاب شده معمولا تا زمان آغاز سخنرانی رئیس جمهوری مخفی می ماند. بر این اساس امسال وزیر امور حمل و نقل بازمانده از پیش تعیین شده بود.

سایت رسمی وزارت خارجه آمریکا به روایت یک تصمیم سنتی در این کشور در مراسم نطق سالانه رئیس جمهور این کشور پرداخت که بر اساس آن یکی از اعضای دولت به صورت مخفی در مراسم شرکت نمی کند تا در صورت وقوع حادثه ای زمام امور را در دست بگیرد.

به گزارش عصرایران، در شب خطابه سالانه به طور سنتی از یکی از اعضا کابینه خواسته می شود تا در مراسم سخنرانی شرکت نکرده و در خارج از ساختمان کنگره، غالبا در کاخ سفید، مستقر شود.

اخبار,اخباربین الملل,کنگره  امریکا

 

 عنوان او "Designated Survivor" یا "بازمانده از پیش تعیین شده " است. این از آن روست که کلیه مقامات کشوری، لشکری و قضایی آمریکا برای شنیدن سخنرانی رئیس جمهوری در ساختمان کنگره حاضر هستند، و در صورت وقوع حادثه ای در ساختمان کنگره و درگذشت رئیس جمهوری و دیگر مقامات، بازمانده از پیش تعیین شده بتواند زمام امور کشور را در دست بگیرد.

هویت عضو کابینه انتخاب شده معمولا تا زمان آغاز سخنرانی رئیس جمهوری مخفی می ماند. بر این اساس امسال وزیر امور حمل و نقل بازمانده از پیش تعیین شده بود. 

 

 اخبار بین الملل  - عصر  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------