همسر نتانیاهو ضایعات فروشی می‌کند (+تصاویر)



 

روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرده است که همسر نتانیاهو نزدیک به ۲۴ هزار شیکل (۶ هزار دلار) از فروش ضایعات درآمد کسب کرده است.

به گزارش  ابنا ـ تصاویر مربوط به جمع آوری بطری‌های پلاستیکی و شیشه‌ای خالی توسط «ساره نتانیاهو» همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سوژه داغ رسانه‌های صهیونیستی تبدیل شده است.

همسر نتانیاهو از زمان پیروزی وی در انتخابات پارلمانی سال ۲۰۰۹ تصمیم به جمع آوری بطری‌های پلاستیکی و شیشه‌های خالی و فروش آن‌ها به شرکت‌های ویژه جمع آوری ضایعات گرفت و درآمدهای ناشی از این راه را برای اهداف شخصی مورد استفاده قرار می‌داد که این مساله بر اساس قانون اسرائیل «سرقت درآمدهای مالیاتی» به شمار می‌رود.

این رسانه‌ها خاطرنشان کرده‌اند که به احتمال زیاد ساره نتانیاهو این کار را با اطلاع نخست وزیر انجام می‌داد و برای این منظور تعدادی از افراد را استخدام کرده بود که این بطری‌ها را جمع آوری کرده و به مراکز بازیافت انتقال دهند، اما وقتی تعدادی از این افراد از کار برکنار شدند، دست به افشاگری در این زمینه زدند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرده است که ساره نتانیاهو نزدیک به ۲۴ هزار شیکل (۶ هزار دلار) از این راه درآمد کسب کرده است. این در حالی است که بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع صهیونیستی خانواده نتانیاهو سالیانه صد‌ها هزار دلار برای غذا خوردن در رستوران‌های لوکس و چندین هزار دلار صرفا برای دسته گل‌ها و وسایل تزیینی دیگر هزینه می‌کنند و در کل بودجه سالانه خانواده نتانیاهو بیش از ۸۲۵ هزار دلار است و در این شرایط، اقدام همسر نتانیاهو در جمع آوری ضایعات پلاستیکی به منظور کسب درآمد هزار شیکلی در هر ماه جای بسی تعجب دارد.

انتشار این خبر باعث راه افتادن موجی از واکنش‌های گسترده تمسخر آمیز نسبت به این اقدام همسر نتانیاهو شد و کاربران اینترنتی وی را «دزد بیت المال» توصیف کرده‌اند؛ چرا که اصولا درآمدهای ناشی از این راه باید به حساب خزانه دولت واریز شود. در همین راستا، برخی کاربران فیسبوک کاریکاتوری از ساره نتانیاهو منتشر کرده‌اند که سوار بر دوچرخه در خیابان‌ها می‌گردد و بطری‌های پلاستیکی را جمع آوری می‌کند.

برخی از این کاربران هم تصاویر نتانیاهو در لباس «رابین هود» را منتشر کرده و زیر آن عبارت «رابین هود ۲ از فقرا می‌دزدد و به ثروتمندان می‌دهد» را درج کرده‌اند. این مساله می‌تواند باعث تخریب وجهه نتانیاهو و خانواده وی نزد افکار عمومی جامعه صهیونیستی شود؛ به ویژه که انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در پیش است و نتانیاهو رقابت تنگاتنگی با ائتلاف «لیونی ـ هرتسوگ» دارد.

 

اخبار,اخباربین الملل,ساره نتانیاهو

 

اخبار,اخباربین الملل,ساره نتانیاهو

 

اخبار,اخباربین الملل,ساره نتانیاهو

 

اخبار,اخباربین الملل,ساره نتانیاهو


  اخباربین الملل  - ابنا 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------