عضو کنگره: دوستان ما به داعش کمک می‌کنند



اخبار,اخباربین الملل,جیم هایمز

جیم هایمز از اعضای کنگره آمریکا گفت: برخی دوستان ما که ایران را دوست ندارند به داعش کمک می کنند؛ ما نمی خواهیم وارد این بازی شویم یا آن را تحمل کنیم.

جیم هایمز از اعضای کنگره آمریکا گفت: برخی دوستان ما که ایران را دوست ندارند به داعش کمک می کنند؛ ما نمی خواهیم وارد این بازی شویم یا آن را تحمل کنیم.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری آمریکایی ایتس رلونت، هایمز روز شنبه در جریان دیدار از شرکت خدمات حرفه ای دلویت در شهر استامفورد و گفت وگو با کارکنان آن افزود: رهبران آمریکا در سال های گذشته در پاسخ به بحران های ملی و بین المللی اشتباهاتی مرتکب شده اند.

این عضو مجلس نمایندگان آمریکا افزود: ما با تحمل بازی دوگانه برخی به اصطلاح «دوستان» این وضعیت را بدتر می کنیم؛ صحبت من اکنون به طور خاص درباره عربستان و برخی کشورهای خلیج فارس است.

به گزارش ایرنا، نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا در پی تشدید فعالیت گروه تروریستی داعش و احساس خطر نسبت به آن، مدعی مبارزه با تروریسم شده اند.

بسیاری از کارشناسان مسایل منطقه تاکید دارند که گروه تروریستی داعش دست پرورده آمریکا و هم پیمانان غربی و عربی آن کشور است؛ با این حال واشنگتن با همراهی متحدانش در یک بازی تبیلغاتی، از چند ماه قبل حملات هوایی محدودی را با عنوان مبارزه با این گروه تروریستی در خاک عراق و سوریه اجرا کرده اند.

گزارش ها نشان می دهد این حملات نه تنها تاثیری در جلوگیری از اقدامات تروریست های داعش نداشته، بلکه به زیرساخت های این دو کشور آسیب وارد کرده و به قیمت جان غیرنظامیان نیز تمام شده است.


  اخبار بین الملل  - ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------